Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@08:17:02 GMT

محرمی دوباره در خط دفاعی دینامو زاگرب

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۲۷۵

محرمی دوباره در خط دفاعی دینامو زاگرب

دینامو زاگرب در حضور مدافع ایرانی خود دیدار با ریه‌کا را آغاز می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کرواسی، تیم فوتبال دینامو زاگرب با بهره‌مندی از صادق محرمی در لیست نفرات خود، از ساعت ۲۱ امشب در ورزشگاه ماکسیمیر به مصاف ریه‌کا خواهد رفت.

 

صادق محرمی، ملی‌پوش ایرانی دینامو زاگرب که پس از دو حضور ثابت مقابل اوسی‌یک و خنک بلژیک در دیدار اخیرشان برابر سیبنیک در فهرست مسابقه قرار نگرفته بود، امشب مقابل ریه‌کا به ترکیب بازگشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدافع راست ایرانی دینامو زاگرب در فصل جاری لیگ یک کرواسی ۶ بار و در جام حذفی ۲ بار به میدان رفته که امشب هم در ترکیب دیدار با ریه‌کا حضور دارد.

 

تیم فوتبال دینامو زاگرب که سال گذشته به قهرمانی در جام حذفی رسید، در حال حاضر رتبه سوم جدول لیگ یک کرواسی را نیز در اختیار دارد.

دینامو زاگرب کرواسی صادق محرمی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دینامو زاگرب کرواسی صادق محرمی دینامو زاگرب ریه کا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار معوقه هفته بیست و یکم لیگ برتر روسیه، تیم فوتبال اورنبورگ در حالی که محمد قربانی را برای نخستین بار در این رقابت‌ها در ترکیب داشت، از ساعت 16:30 امروز (به وقت ایران) در استادیوم گازوویک مقابل دینامو مسکو رده سومی قرار گرفت.

یاران محمد قربانی که دو هفته قبل در مسابقه مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی روسیه با وجود گلزنی این ملی پوش ایرانی مقابل دینامو مسکو شکست خورده بودند، امروز هم نتوانستند در لیگ برتر صاحب امتیاز شوند و مغلوب شدند.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار خانگی امروز مقابل دینامو مسکو با نتیجه 2 بر یک شکست خورد تا 26 امتیازی و در رده دوازدهم جدول لیگ برتر روسیه بمانند و نتوانند از منطقه خطر که یک پله پایین‌تر از آنها است، فاصله بگیرند.

محمد قربانی، هافبک ایرانی اورنبورگ که پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر روسیه به‌عنوان یار جانشین به میدان رفته و سه بازی هم در روسیه کاپ و جام حذفی انجام داده بود، امروز 79 دقیقه برابر دینامو مسکو در زمین حضور داشت.

دیگر خبرها

  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • صعود مس رفسنجان به جمع ۸ تیم برتر جام حذفی با حذف پیکان
  • شکست بزرگ اسرائیل در آزمایش دفاعی ایران
  • شکست تلخ، یاران قربانی در نزدیکی سقوط
  • قربانی با گل وارد 11 نفر شد (عکس)
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد
  • حیدری: تیم نکونام شخصیت قهرمانی دارد
  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد