Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@00:52:41 GMT

علت آتش سوزی بخشی از دربند صحنه مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۵۰۳

علت آتش سوزی بخشی از دربند صحنه مشخص شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، کیومرث اسدی شهردار صحنه در خصوص علت و میزان خسارات وارده آتش سوزی گفت : خوشبختانه این حریق خساراتی به درختان منطقه وارد نکرده و دلایل وقوع آن در اثر سهل انگاری و افتادن زغال قلیان بازدیدکنندکان دربند بر روی برگ‌های خشک بوده است.

او ضمن قدردانی از تلاش تمام نیرو‌ها و عوامل مهار آتش سوزی، گفت : از اهتمام و تلاش تمامی همکاران در واحد خدمات شهری، فضای سبز در واحدآتش نشانی که از ابتدای حادثه با حضور در محل و با به‌کارگیری نهایت توان خود برای مهار آتش و پذیرش خطرات احتمالی آن، کمر همت بسته و با اقدامات شایسته خود نقش مؤثر و ارزنده‌ای را ایفا نمودند قدردانی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار صحنه افزود: منابع طبیعی سرمایه‌ای ملی و متعلق به نسل امروز و نسل‌های آینده است و حفاظت از آن وظیفه همه ما است و این مهم جز با مشارکت فعال صاحبان آن، یعنی مردم امکان پذیر نیست .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه آتش سوزی آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  نماز جمعه این هفته در تکاب به امامت حجت الاسلام مصطفی کوهی امام جمعه شهرستان در مصلی بقیة الله الاعظم (عج ) برگزار و اقامه شد.

حجت الاسلام کوهی گفت : تربیت دانش آموزان نمونه و تعلیم و تربیت اصولی در مدارس رسالت خطیر معلمین تلاشگر در سنگر تعلیم و تربیت است.

امام جمعه تکاب گفت : معلمین متعهد و انقلابی سنگر داران واقعی خط اول مبارزه با تهاجم فرهنگی غرب هستند و آموزه های آنان برای دانش آموزان در زندگی اجتماعی آنان بروز و نمود عینی خواهد داشت.

وی گفت : کارگران زحمت کش گردانندگان چرخ تولید کشور هستند و حمایت از این قشر زحمت کش افزایش تولید و جهش تولید را در پی خواهد داشت.

امام جمعه تکاب گفت : اجرای طرح نور و هدایت بی حجابی و بی بند و باری بسوی عفت و عطوفت کار با ارزشی است و از اقدام نیروی انتظامی در تقویت حجاب و رعایت حجب و حیا در جامعه قدر دانی می کنیم.

دیگر خبرها

  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • آتش سوزی و انفجار گاز در نیشابور یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت
  • قدردانی امام جمعه تکاب از اجرای طرح نور
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • پویش قدردانی از معلم در «زنگ انشا» از رادیو صبا
  • قدردانی بانوان در مرکز گلستان از مجریان طرح ملی «نور»
  • تداوم طرح نور با جدیت
  • علیرضا فغانی فینالیست آسیا را مشخص کرد!
  • طرح نور با جدیت ادامه می‌یابد