Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی برنا درباره روند استقلال و شرایط فنی تیم پیش از دربی تهران به صحبت پرداخت.

رضا رجبی، پیشکسوت باشگاه استقلال تهران، درباره عملکرد استقلال در مسابقات لیگ برتر فوتبال به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: پیشتر در گفت‌وگوهای ابتدای فصل هم گفته‌ام که استقلال امسال تغییرات زیادی داشته و کسانی که به تیم اضافه شده‌اند هنوز در چارچوب تاکتیکی سرمربی درست قرار نگرفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییرات زیاد در ایران جواب نمی‌دهد زیرا شما فرصت کمی دارید و جایی برای آزمون و خطا نیست.

او در ادامه افزود: به مجیدی پیشنهاد کردم چارچوب تاکتیکی‌اش را بشناسد. به طور مثال یامگا هرچه نزدیک به دروازه باشد بهتر است. جا به جایی‌هایی متعدد به ضرر این تیم است و به کارهای تاکتیکی لطمه می‌زند. به مجیدی پیشنهاد کردم 1-3-2-4 بازی کند و او هم این کار را انجام داد. نتیجه کار هم خوب بود و آبی‌پوشان بهترین بازی امسال را انجام دادند. استقلال تا این لحظه در طراحی موقعیت، استمرار در حمله و گلزنی تا الان خوب نبوده اما سازماندهی دفاعی‌اش بسیار خوب بوده است. یک دروازه‌بان خوب هم به فوتبال معرفی شد که امیدوارم بعدها برای فوتبال ایران یک چهره موفق باشد. در میانه میدان بارها اعلام کردیم فرشید اسماعیلی را از دست ندهید زیرا بازیکنان طراح در خط هافبک بسیار نیاز است. استقلال برای قهرمانی باید پرقدرت‌تر ظاهر شود.

پیشکسوت آبی‌پوشان درباره بازیکنان خارجی استقلال گفت: درست است که یامگا لب خط بازی کرده اما وقتی داخل محوطه خوب کار می‌‌کند چه اشکالی دارد از او درون محوطه استفاده شود؟ در کناره‌ها وریا را داریم و بهتر است یامگا نزدیک به دروازه حریف کار کند.

رجبی درباره دربی هم افزود: مجیدی در دربی باید به باتجربه‌ها بها دهد. نمی‌توان گفت شرایط کدام تیم بهتر است چون این بازی با دیگر دیدارها متفاوت است. هر تیمی که از لحاظ روانی آماده‌تر باشد می‌تواند به موفقیت برسد. اگر استقلال قالب خود را پیدا کند و با تاکتیکی مشخص جلو برود می‌تواند در این بازی به برد برسد. تغییر سیستم باید درون بازی اتفاق بیفتد نه در تمرینات. در بخش مهم مربیگری یعنی تشخیص، تغییر و بهبود در جریان بازی در استقلال موفقیتی مشاهده نکرده‌ایم.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی هم گفت: پیش از آغاز فصل گفتم با توجه به شرایط، فولاد، تراکتور، استقلال، گل گهر، سپاهان و پرسپولیس می‌توانند مدعی باشند. تراکتور را در بازی این هفته، پیشرفت کرده دیدم. تیم‌هایی می‌توانند به قهرمانی برسند که به جزئیات بیشتر توجه می‌کنند و ذهن برنده‌ای دارند.

انتهای پیام// 3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: باشگاه استقلال استقلال مسابقات لیگ برتر برنا استقلال ایران بازی بازی فوتبال فوتبال ایران پرسپولیس ذهن استقلال رضا رجبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال، گفت: آبی‌های پایتخت مدت‌هاست صدرنشین هستند و حفظ این روند و در نهایت رسیدن به جام قهرمانی، بسیار مهمتر از ارائه بازی خوب است.

سیروس دین‌محمدی در گفت‌وگو با ایرنا به شرایط این روزهای آبی‌پوشان تهرانی پرداخت و تاکید کرد: در لیگ برتر مهم این است که شما چند امتیاز گرفته و در کجای جدول هستید. معتقدم استقلال عملکرد خوبی داشته و در صورت حفظ این روند، باید قهرمانی را از آن شاگردان جواد نکونام دانست.

وی ادامه داد: استقلال در حال حاضر صدرنشین لیگ است. در این روزها تغییراتی داشته‌ایم اما امیدوارم هر فردی که به استقلال می‌آید در نهایت برای این تیم آورده داشته باشد و بتواند در مسیر موفقیت این تیم گام‌های اساسی و بزرگی بردارد. هواداران از تیم انتظار دارند، امتیاز گرفتن، حضور در صدر جدول و در نهایت کسب جام قهرمانی به مراتب مهمتر از بازی خوب است و امیدوارم در پایان فصل هواداران استقلال با قهرمانی لیگ را به پایان ببرند.

پیشکسوت فوتبال استقلال در مورد بازی این هفته شاگردان نکونام با ذوب‌آهن اصفهان، گفت: بازی آسانی نخواهد بود چراکه ذوب آهن تیم خوب و قابل احترامی است. از هواداران می‌خواهم با حضور خود در ورزشگاه از تیم خود حمایت همه جانبه‌ای را داشته باشند تا با کسب ۳ امتیاز این دیدار، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شویم.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال
  • روز سخت پرسپولیس و شرایط متفاوت استقلال/ سپاهان در اندیشه جهش!
  • مربی شمس‌آذر: بازی تاکتیکی و پرفشار بود
  • پورموسوی: برخوردها متفاوت است/ داوری نباید شبهه ایجاد کند
  • منیعی: خطیر آرامش نکونام را گرفت؛ استقلال با هوش باشد قهرمان می‌شود
  • حلالی: پرسپولیس با جبران یک امتیاز، صدرنشین می‌شود و قهرمان لیگ
  • دین‌محمدی: صدرنشینی مهم‌تر از بازی زیبا؛ استقلال باید قهرمان شود!
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • بارسلونا دربی را باخت و رئال مادرید را قهرمان لالیگا کرد
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)