Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-26@15:10:41 GMT

کشته‌ای که بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۶۹۶

کشته‌ای که بازداشت شد

تصویر خانمی افتاده روی زمین، بیهوش، با صورتی خون‌آلود، به هم ریخته؛ دوربین روی صورتش می‌رود. شاید قرار است مخاطب را یاد تصویر ندا آقاسلطان، قربانی معروف فتنه ۸۸ بیندازد. به گزارش مشرق، تصویر خانمی افتاده روی زمین، بیهوش، با صورتی خون‌آلود، به هم ریخته؛ دوربین روی صورتش می‌رود. شاید قرار است مخاطب را یاد تصویر ندا آقاسلطان، قربانی معروف فتنه ۸۸ بیندازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تنها یک فیلم از وقایع جمعه گذشته در اصفهان است که قرار است به مخاطب، مستندی از کشته‌های ادعایی این اتفاقات نشان بدهد.

آن زن، اما زنده و اکنون در بازداشت است. خونی هم از او نرفته است و آن فیلم، بیشتر از آنچه مخاطب تصور می‌کرد، «فیلم» بود. آن زن که از سمپات‌های گروهک رجوی است، به شکلی خانوادگی به سازمان منافقین تعلق خاطر دارند. البته ماجرا خیلی فراتر از تعلق خاطر است و دو برادر او از اعدامی‌های دهه ۶۰ سازمان تروریستی مجاهدین خلق هستند.


توجه به تصویر دیگری از آن وقایع هم که مردی روی زمین ایستاده و به عنوان یکی از کشته‌های وقایع اصفهان، فیلمش دست به دست شد، نکته‌ای جالب را نشان می‌دهد. او ابتدا لباسش را مرتب می‌کند و بعد ژست مردن می‌گیرد!

زن بازداشتی دیگری از ریختن مایعات اشتعال زا کنار چادر معترضان در بستر زاینده‌رود می‌گوید تا برای آتش زدن آماده باشد؛ آتشی که اشتعالش را رسانه‌های فارسی زبان آن سوی آب، تقصیر نیرو‌های امنیتی کشور انداختند.

کشته‌سازی از سناریو‌های تکراری و بلکه نخ نمای ضدانقلاب برای تخریب وجهه نیرو‌های حافظ امنیت در ایران است. آن‌ها در هر تجمع و آشوبی تلاش می‌کنند تعداد کشته‌ها را بالا ببرند، اگر با شلیک مستقیم بشود کف خیابان کشته ساخت که هیچ، اگر نه، کشته را در فضای رسانه‌ای و مجازی می‌سازند. از وقایع تیر ۷۸ که احمد باطبی اذعان کرد پیراهن خونی که در دست گرفته بود، آغشته به خون مرغ بود تا آشوب‌های فتنه ۸۸ که میرحسین موسوی را به مراسم ختم دختری بردند که زنده بود تا کشته‌سازی از آشوب‌های آبان ۹۸ که رویترز هم به کمک آمد و تعداد تخیلی ۱۵۰۰ کشته را بیرون داد!

روز شنبه ۱۹ تیر۷۸ روزنامه خرداد در تیتر درشت صفحه اول خود نوشت: «کوی دانشگاه به خون کشیده شد» و در کوی دانشگاه پلاکارد‌هایی با مضمون پنج شهید به نام‌های ذاکری، سهرابی، امامی، رهبری و نادری، در میان دانشجویان توزیع شد در حالی که به سرعت مشخص گردید تمامی اسامی مذکور جعلی بوده است! یا در آبان ۹۸ تصویر خونین یک تصادف به عنوان کشته اعتراضات پخش شد یا تصاویر مربوط به قربانیان حمله گروهک تروریستی جبهه‌النصره در سوریه به عنوان کشته‌های اعتراضات در ایران پخش شد. حالا هم همان روال است و اتفاق جدیدی نیست.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: کشته بازداشت شد کشتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ کارگردان نمایش «تشریفات ساده» گفت: داستان این نمایش در یک شب سرد بارانی در ناکجاآباد می‌گذرد و محور آن کشف رمز از پرونده قتلی معماگونه است.


سعید امیرسلیمانی در خصوص چگونگی شکل‌گیری ایده این نمایش افزود: من در سال ۱۳۸۵ زمانی که فیلم «تشریفات ساده» از «جوزپه تورناتوره» را در شبکه ۴ دیدم، داستان فیلم به دغدغه اصلی من تبدیل شد و می‌خواستم با بیان این دغدغه، یک نمایش هدفمند را به مخاطب ارائه دهم.


وی گفت: نمایش «تشریفات ساده» برای مخاطب بالای ۱۲ سال مناسب است و علاوه بر مخاطب عام، می‌تواند برای علاقه‌مندان به حوزه‌های روانشناسی و ادبیات نیز جذاب و مفید باشد.


نمایش «تشریفات ساده» تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزۀ هنری استان اصفهان، واقع در خیابان استانداری به روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت این نمایش به سایت تیوال مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال‌هایی که دیده نمی‌شود!
  • مردمی که تلویزیون نمی‌بینند و سریال هایی که دیده نمی‌شود!
  • بیش از ۵۰ هزار مخاطب و ۳ میلیارد و ۵۸۶ میلیون تومان فروش در اولین روز
  • «مست عشق» نیامده رکورد فروش روز اول سینمای ایران را شکست
  • رکوردزنی «مست عشق» در روز نخست اکران
  • اجرای نمایش تشریفات ساده در تماشاخانه ماه در اصفهان
  • آغاز یک صبح با نشاط همراه با برنامه «صبح صبا»
  • «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست
  • بیانیه مطبوعاتی سفارت ایران در فرانسه در ارتباط با وقایع بخش کنسولی
  • گزارش تصویری | قاب‌های ماندگار