Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-05-07@22:47:26 GMT

حماس از موضع ضد صهیونیستی مالزی تقدیر کرد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۱۹۹۹۶

حماس از موضع ضد صهیونیستی مالزی تقدیر کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی حماس نوشت: این موضع که اخیراً در امتناع از ورود بازیکنان اسرائیلی به مالزی برای شرکت در مسابقات بین‌المللی اسکواش نمود یافت، مورد تقدیر حماس قرار گرفت.

این جنبش با انتشار بیانیه‌ای مطبوعاتی ابراز تأسف کرد که کمیته بین‌المللی اسکواش حق میزبانی مالزی را لغو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این بیانیه  تعهد تاریخی، پادشاه، دولت و مردم مالزی به مخالفت با همه اشکال عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی، که مالزی در سال‌های اخیر بارها بر آن تأکید کرده، ستوده شده است و بر قدردانی حماس از ایستادگی مالزی در جبهه مقاومت علیه عادی‌سازی تأکید شد.

این جنبش همچنین همبستگی خود را با مالزی برای به دست آوردن حق میزبانی این مسابقات و سایر رویدادهای بین‌المللی بدون پذیرش هیئت‌های صهیونیستی اعلام کرد.

در این بیانیه تصریح‌ شده است که رژیم جنایتکار صهیونیستی که به سرزمین و مردم فلسطین حمله می‌کند و حریم مقدسات را زیر پا می‌گذارد، تمام جنایات را علیه جوانان فلسطینی مرتکب می‌شود و به دنبال نابودی بخش ورزش فلسطین است، سزاوار حضور در مجامع بین‌المللی نیست، بلکه مستحق پاسخگویی در قبال جنایات و پیگرد قانونی در همه عرصه‌ها است.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: حماس رژیم صهیونیستی بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۱۹۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل ازالجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه‌ای خواستار انتقال ساکنان شرق رفح به سمت مناطق امن شد. انتشار این بیانیه در فضای رسانه‌ای سبب افزایش گمانه‌زنی‌ها در خصوص احتمال آغاز حمله اسرائیل به جنوب غزه شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از انتشار این خبر در فضای رسمی، اقدام به پخش اطلاعیه‌ای فیزیکی نمود که در آن از ساکنان رفح خواسته شده بود این منطقه را ترک نمایند.

تنها ساعاتی پس از انتشار این بیانیه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به وسیله بمباران شدید هوایی جنوب باریکه غزه را هدف قرار دادند.

پیش از انتشار این خبر در جریان حملات شب گذشته ارتش اسرائیل به رفح، ۲۲ فلسطینی به‌ویژه ۸ کودک به شهادت رسیدند. در واکنش به این حمله نیروهای حماس با حمله راکتی به مواضع ارتش اسرائیل حمله کرده و چند سرباز اسرائیلی را به هلاکت رساندند.

به گزارش روزنامه یدیعوت آحارونوت، کابینه جنگ نتانیاهو پس از کارشکنی در جریان مذاکرات دوحه- قاهره، با اکثریت آرا حمله نظامی به رفح را تصویب کرد. پیش‌بینی می‌شود رژیم صهیونیستی در روزهای آینده حمله نظامی به منطقه رفح را آغاز کند.

اسرائیل در حالی آماده حمله گسترش به جنوب غزه می‌شود که براساس آمار منتشر شده از سوی «آنروا» قریب به ۱.۵ میلیون فلسطینی در این منطقه حضور دارند. در جریان حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ طوفان الاقصی تا به امروز ۳۴ هزار و ۷۳۵ نفر شهید و بیش از ۷۸ هزار نفر زخمی شدند.

کد خبر 6098407

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: مذاکره با حماس بس است؛ به رفح حمله کنید
  • جان صدها هزار نفر در خطر است/ تحرکی خطرناک جریان دارد
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • تصمیم صهیونیست‌ها برای ادامه حملات به رفح
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • سازمان همکاری‌ اسلامی نسل‌کشی فلسطینی‌های غزه را محکوم کرد
  • حمله مقاومت اسلامی عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی
  • مالزی میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام» است
  • مالزی، میزبان کنفرانس بین‌المللی «آموزش معاصر در جهان اسلام»
  • اسد:جنگ غزه چهره واقعی و فریبکار غرب و آمریکا را نشان داد