Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرگرد بهزاد بسطامی اظهار داشت: با همت و تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان، آمار کشفیات سلاح و مهمات غیر مجاز در هشت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بیش از ۵۸ درصد افزایش داشته است.

وی افزود: نیروی انتظامی مصمم است با همکاری دستگاه‌های قضایی، امنیتی و مردم شریف شهرستان این گونه طرح‌ها را به طور مستمر ادامه داده و در برخورد با جرایم خشن با تمام توان از ظرفیت‌های که در شهرستان وجود دارد، پیگیری و اقدام و محیط را برای بزهکاران و مجرمان ناامن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی ملکشاهی ادامه داد: پلیس با اشراف اطلاعاتی اجازه چنین اقدامات مجرمانه‌ای را به افراد سود جو نخواهد داد.

سرگرد بسطامی از شهروندان خواست در صورت مواجه شدن با چنین افرادی موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا مراجعه به مراکز انتظامی اطلاع رسانی کنند.

کد خبر 5365795

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ملکشاهی فرماندهی نیروی انتظامی ایلام اسلحه غیرمجاز ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا گناوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سید قاسم موسوی با اعلام این خبر اظهار کرد: روز گذشته (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) به‌دنبال وقوع قتل سه نفر از اعضای یک خانواده با سلاح شکاری در یکی از مناطق شهرستان شادگان، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تسلط اطلاعاتی در کمتر از ۱۰ ساعت محل اختفای قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی او را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شادگان با اشاره به اینکه از مخفیگاه قاتل سلاح به کار رفته در قتل کشف شد، تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به قتل ارتکابی نیز انگیزه خود را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد.

سرهنگ موسوی بیان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6089942

دیگر خبرها

  • چند خبر از کشفیات پلیس
  • توقیف تجهیزات حفاری غیرمجاز در خرامه
  • برخورد با اتباع غیرمجاز در خراسان رضوی
  • عاملان تیراندازی در ایرانشهر زمین گیر شدند
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • افزایش ۲۰ درصدی رها سازی آب از سد زولاچای سلماس
  • دستگیری یکی از اراذل و اوباش معروف در گرگان
  • افزایش ۱۰۰ درصدی کشت کلزا در شهرستان نهاوند
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند