Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس: گفت: طبق نظر کمیته نامگذاری و مصوبه کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس نام "شهید علی روستایی" برای خیابان اهری پیشنهاد و با رأی اکثریت اعضای شورا به تصویب رسید.

محسن امانی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه خانواده شهید علی روستایی در خیابان اهری فردیس ساکن هستند، طبق پیشنهاد کمیته نامگذاری، مصوبه کمیسیون فرهنگی برای مزین شدن خیابان اهری به نام این شهید بزرگوار به شورای اسلامی شهر فردیس ارائه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر وظایف مدیریت شهری برای لزوم زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا، افزود: همه ما به خون شهدا و خانواده‌های آنها مدیونیم و زنده نگه داشتن نام آنها از طریق نامگذاری معابر، کمترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. بنابراین بهتر است که خیابان دکتر اهری که از قبل بهم به نام شهید علی روستایی بوده است، باید به نام اولیه خود برگردد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر فردیس با توجه به مخالفت برخی اعضای شورا در خصوص تغییر نام خیابان اهری و سردرگمی مردم برای یافتن آدرس، گفت: برای جلوگیری از سردرگمی مردم تابلوی خیابان اهری به همان نام می‌ماند و نام این شهید بزدگوار هم در تابلوی خیابان درج می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: مصوبه کمیسیون فرهنگی در خصوص تغییر نام خیابان اهری به شهید علی روستایی با اکثریت آرای اعضای شورا به تصویب شورا رسید.‌

کد خبر 539277

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری فردیس شوراي شهر شورای شهر فردیس نامگذاری خیابان شهر شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق شورای اسلامی شهر فردیس کمیسیون فرهنگی خیابان اهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجتبی سبحانی ظهر چهارشنبه در نشست خبری روسای کمیسیون‌های تخصصی شورای اسلامی شهر قم که به مناسبت روز شورا برگزار شد گفت: در سال اول آغاز فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر قم، سیاستگذاری ها و اولویت بندی ها تدوین شد و برنامه ها بر همین اساس شکل گرفت و ادامه یافت.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم گفت: در بخش آتش نشانی با توجه به اینکه این حوزه با جان شهروندان در ارتباط است، پیگیری های خوبی صورت گرفت و تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای بخش آتش نشانی فراهم شد.

وی عنوان کرد: کاشت درختان مثمر در سطح شهر و بوستان های قم در این دوره دنبال شد و کیفی سازی و ابنیه سازی فضای سبز در دستور کار بود و تلاش شد تا زیرساخت های بوستان ها تقویت شود.

سبحانی گفت: حفظ و حراست از باغ ها در شهر قم موضوع مهمب است که در این راستا برای همه باغات شهر شناسنامه تدوین خواهد شد.

وی عنوان کرد: در راستای حفظ هویت فرهنگی بوستان ها در ۵ بوستان سطح شهر قم، شهدای گمنام تدفین شدند که این اقدام امر موثری در جهت بهبود شرایط فرهنگی بوستان ها بوده است.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی قم عنوان کرد: ۲۵ نقطه از شهر قم که دچار آبگرفتگی در مواقع بارانی می شدند، شناسایی شده که ۸۰ درصد مشکل این مناطق رفع شد.

وی همچنین بیان کرد: در راستای شکست قیمت ها و کمک به معیشت مردم سیاستگذاری خوبی در سازمان میادین قم صورت گرفته که امید است کمک خوبی به بازار داشته باشد.

کد خبر 6088009

دیگر خبرها

  • غیرتی که در خون غلتید
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • جان باختن مرد ۷۰ ساله براثر برخورد با قطار در فردیس
  • ۱۳ خیابان در سطح شهر قم بازگشایی شد
  • ۸۰ درصد از نقاط آبگیر شهر قم شناسایی و رفع معضل شد
  • نتایج بررسی آتش‌سوزی خیابان شهید انصاری قزوین چه بود؟
  • رونمایی از چهره جدید گذر ۳۰ تیر | این گذر تغییر کاربری می دهد
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد