Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سعید بابایی روز پنجشنبه در بازدید از خانه‌های نگهداری امور شبه خانواده استان اردبیل گفت: آماده شدن فرزندان برای زندگی موفق پس از انتقال به خانواده و جامعه از طریق ارائه مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی از ضروریات اقدامات در این خانه‌ها است.

وی افزود: نقش دوران کودکی در شکل‌گیری الگوی تفکر، پاسخ‌دهی محیطی و شخصیت اجتماعی کودکان چنان است که اقدام مناسب در این زمینه موجب می‌شود تا در نهایت از این طریق امکان ارتقای شاخص‏‌های مادی، سلامت اجتماعی و توسعه پایدار کشور فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی در این راستا اهمیت نظارت بر وضعیت فرزندان را در خانه و خانواده بسیار مهم دانست و این امر را در بهبود شرایط زندگی فرزندان در آینده موثر ارزیابی کرد.

وی اضافه کرد: خدمات مهم و قابل توجهی به جامعه هدف سازمان بهزیستی به ویژه در حوزه امور کودکان و نوجوانان ارائه می‌شود و سازمان بهزیستی با شفاف‌سازی با هدف جلب رضایت خدمت‌گیرندگان عمل می‌کند.

هفت واحد خانه نگهداری در گروه‌های سنی مختلف به فرزندان زیر پوشش بهزیستی استان اردبیل خدمات مراقبت شبانه‌روزی ارائه می‌کنند و هشت مرکز مثبت زندگی همکار در بخش شبه خانواده نیز پیگیر امور فرزندان تحت مراقبت در خانواده قرار دارند.

حدود ۷.۵ درصد کودکان در سطح کشور از خدمات حوزه امور کودکان در مهدهای کودک تحت نظارت سازمان بهزیستی برخوردار هستند.

برچسب‌ها استان اردبیل کودکان بی سرپرست اداره کل امور کودکان و نوجوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل کودکان بی سرپرست استان اردبیل کودکان بی سرپرست سازمان بهزیستی امور کودکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام

تین نیوز

ترمیم و مرمت غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، اطلاع رسانی و امور بین الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، پیرو مصوبه شورای ترافیک شهر فرودگاهی و دستور صادره از سوی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) در خصوص ترمیم فوری آسفالت معابر اصلی شهر فرودگاهی، امروز ۱۲ اردیبهشت ماه عملیات لکه گیری و ترمیم آسفالت در مسیر غرب به شرق محور اسپاین از پل جاده رباط کریم به سمت برج مراقبت با پیگیری و نظارت معاونت توسعه زیر ساخت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) اجرا شد.

گفتنی است این عملیات با هماهنگی و همکاری پلیس راهور شهر فرودگاهی در سایر محور های برنامه ریزی شده در کمیته ترافیک شهر فرودگاهی ادامه دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • انتقادات عجیب روحانی معروف از سبک زندگی مردم | همه‌تان باید کار کنید | حق ندارید همه چیز را گردن دولت بیاندازید!
  • ارزش واقعی چیزها را به کودکان نشان دهید نه قمیت آنها را ( + راهکارها و پیامدها)
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش در مسیر بهشت‌زهرا
  • ساماندهی کودکان گل‌فروش از بزرگراه شهید هاشمی و بهشت‌زهرا
  • آیین ملی گل‌غلتان در خانه تاریخی آل یاسین کاشان
  • ساماندهی کودکان گل فروش در حاشیه بهشت زهرا (س)
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • (ویدیو) فرآیند تهیه ترشی سیر به روش سنتی یک خانواده روستایی آذربایجانی
  • اجرای ترمیم روکش آسفالت محور اسپاین به سمت برج مراقبت فرودگاه امام