Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، بانوان هندبالیست قم بعد از همراهی موفق با تیم ملی کشورمان در پیکارهای ۲۰۲۱ قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی که با درخشش آنها در ترکیب تیم ملی همراه بود، حالا یک تجربه جدید در عرصه حرفه‌ای این رشته به دست آورده و راهی رقابت‌های قهرمانی جهان شدند.

فاطمه خلیلی، نوریه عباسی و الناز قاسمی بازیکنان قمی تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های ۲۰۲۱ زنان جهان هستند، هندبالیست‌های توانمندی که از رده سنی پایه با یک مربی خوشنام در هندبال قم و ایران به نام زهرا احمدی‌نیا فعالیت در این رشته را آغاز کرده و پله پله مدارج ترقی در این رشته را پشت‌سر گذاشته‌اند تا امروز که نماینده ورزش قم در یک رویداد بزرگ ورزشی دنیا محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملی‌پوشان هندبال بانوان ایران که به عنوان نخستین رشته تیمی توپی ورزش بانوان ایران برای نخستین‌بار سهمیه حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را به دست آورده‌اند، روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۶ آذر ماه در مرحله گروهی این دوره از مسابقات به مصاف حریفان خود از کشورهای مختلف می‌روند.

تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی اسپانیا برگزار می‌شود در گروه سوم مقدماتی با تیم‌های ملی نروژ، رومانی و قزاقستان هم‌گروه شده‌اند و در نخستین دیدار خود روز جمعه ۱۲ آذر ماه از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به مصاف تیم ملی رومانی می‌روند.

تیم هندبال زنان ایران در دومین بازی خود روز یکشنبه ۱۴ آذر ماه از ساعت ۲۳ با نروژ رودررو می‌شوند و سومین دیدار مرحله گروهی را از ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه شانزدهم آذر ماه را برابر تیم ملی قزاقستان برگزار می‌کنند تا وضعیت آنها برای مرحله بعدی بازی‌ها مشخص شود.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم بانوان هندبال تيم ملي قهرماني جهان اسپانيا قمي قهرمانی جهان بانوان ایران تیم ملی آذر ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، در پایان مسابقات هندبال پنج نفره بانوان کیش تیم‌های خلیج فارس، المپیک و موج‌های خروشان رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

این مسابقات در سالن چند منظوره دهکده ورزشی المپیک برگزار شد.

دیگر خبرها

  • رقابت ۵۷۲ تکواندوکار در مسابقات قهرمانی آسیا
  • حضور ۴ ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پارادوومیدانی جهان
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه
  • مسابقات چوگان بانوان قرعه کشی شد
  • ضربه ناک‌اوت نوشاد عالمیان در جده
  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • معرفی حریفان تنیسور‌ها در جدول اصلی رقابت‌های ۱۰۰۰ امتیازی
  • معرفی تیم‌های برتر مسابقات هندبال گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • حذف ترامپ و ستاره ایرانی از قهرمانی جهان
  • شگفتی در اسنوکر قهرمانی جهان؛ حذف وفایی، سالیوان و ترامپ