Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسینعلی حاجی دلیگانی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در یادآوره ۱۵۰ شهید مسجد صفاری که همزمان با روز مجلس شورای اسلامی و سالروز شهادت آیت الله مدرس در مسجد صفاری کاشان برگزار شد با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا، گفت: امروز قطار انقلاب به ریل برگشته و قرار است در جهت خدمت به مردم حرکت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه، دفاع مقدس دانشگاهی است که افرادی در تراز انقلاب اسلامی تربیت و دانش آموخته کرد افزود: جامعه امروز به شدت نیازمند علم دانش آموختگان دانشگاه دفاع مقدس و بیش از هر زمان دیگری نیازمند مسئولانی است تا با تداوم راه شهدا انقلاب از توطئه‌های دشمن مصون بماند.

نماینده مردم شاهین‌شهر کشور را نیازمند مسئولان ادامه دهنده راه شهدا تاکید و اضافه کرد: هرچند دانشگاه دفاع مقدس به لحاظ سخت افزاری تعطیل شده و دشمن شکست خورده ، اما امروز در بخش نرم افزاری دانشگاه دفاع مقدس با مرور دروس خاطرات رزمندگان و برگزاری یادواره شهدا فعال است.

حاجی دلیگانی اظهار کرد: نسل‌های سوم و چهارم انقلاب که دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده‌اند نیازمند شناخت فرهنگ دفاع مقدس هستند تا بدانند شهدا به دنبال راحت طلبی، عافیت طلبی، شهرت و ریاست طلبی و ثروت اندوزی نبودند.

وی با اشاره به لزوم انتقال فرهنگ دفاع مقدس از سوی پیشکسوتان جبهه و جنگ به جامعه گفت: اگر انقلاب اسلامی به دست افراد بی تفاوت بیفتد و بی بهره از آموزه‌های شهدا باشند، غرب گرایان متکی به غرب انقلاب را مصادره خواهند کرد.
غرب گرایان منافع کشور را تضییع کردند

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در سال‌های گذشته غرب گرایان با توجه به یک قشر خاص منافع کشور را تضییع کردند و حقوق ۸۵ میلیون جمعت کشور را نادیده گرفتند افزود: آمریکا بعد از ۴۳ سال هزینه گزاف برای روی کارآورددن غرب گرایان در ایران شاهد روی کارآمدن دولت انقلابی که هر سه قوه آن با اقتدار در مقابل آمریکا و غرب ایستاده است.

به گفته وی با وجود هزینه‌های سنگین برای حاکمیت جریان غربگرا در کشور، امروز هر سه قوه همدل و همراه به یکدیگر برای رفع مشکلات تلاش می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با یادآوری آغاز گشایش برای کشور با وجود مشکلات در برهه کنونی از جمله فروش یک میلیون بشکه نفت در روز و افزایش درآمد‌های دو برابر و نیمی حاصل از آن گفت: هرچند آثار آن در اقتصاد و تورم کمتر دیده می‌شود، اما حرکت و تلاش آغاز شده جبهه انقلابی به برکت خون شهدا به شدت ادامه خواهد داشت.

حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه ارائه راهکاری صحیح و عادلانه برای توزیع منابع موجود کشور یکی از مسائل مشترک امروز بین دولت و مجلس است تصریح کرد: با وجود آغاز حرکت جبهه انقلابی ساخت کشور نیازمند تلاش فراوان برای کاهش فاصله بین فقیر و غنی است.

وی تاکید رئیس جمهور بر ثبات اقتصادی در جلسه غیر علنی امروز مجلس را یادآورشد و گفت: با وجود آغاز تلاش دولت سیزدهم برای ثبات اقتصادی کشور غرب گرایان نیز ساکت نیستند و هر روز با شایعه سازی ضد مجلس و قوه قضائیه به دنبال اهداف خود هستند.

به گفته وی دهک بالا در کشور ۲۸ برابر پایین ترین سطح دهک از منابع کشور بیشتر استفاده می‌کنند که با عدالت سازگاری ندارد .
خدمت صادقانه به مردم دستاورد وحدت و انسجام دولت و مجلس انقلابی نماینده مردم شاهین‌شهر خدمت صادقانه به مردم را دستاورد وحدت و انسجام دولت و مجلس انقلابی دانست و خاطر نشان کرد: با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی خدمت صادقانه به مردم همان مبارزه با استکبار جهانی است.

حاجی دلیگانی گفت: دروغگویی و بزرگنمایی مشکلات از سوی غرب گرایان و روزنامه‌های داخلی همراه آنها و برجسته کردن دروغ‌های آن‌ها از سوی رسانه‌های بیگانه، بیانگر عصبانیت آن‌ها از دولت سیزدهم و انتخاب مردم است.

وی با اشاره به اینکه علاوه بر موضوعات اقتصادی برای مقابله با آسیب‌های فرهنگی نیز باید تدابیری چاره اندیشی شود ابراز داشت: طرح صیانت مجلس درراستای مقابله با آسیب‌های ناشی از فضای مجازی رها شده و مروج فرهنگ برهنگی و اختلاف است.

به گفته وی موضوع سگ گردانی و برخی مخالفت‌ها و موافقت‌های برخورد با این پدیده نیازمند قانونگذاری از سوی مجلس است چرا که سگ گردانی با فرهنگ دینی ما همخوانی ندارد.

یادآوره ۱۵۰ شهید مسجد صفاری همراه با رونمایی از یادمان این شهیدان در مسجد برگزارشد.

انتهای پیام/ص

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: یادواره شهدا دفاع مقدس نماینده مجلس حاجی دلیگانی غرب گرایان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است

سردار نادر ادیبی مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره گرامیداشت شکست حمله نظامی آمریکا در طبس گفت: فراموشی و تحریف دو خطر عمده است که وقایع تاریخی را تهدید می‌کند. وظیفه داریم از فراموشی و تحریف جلوگیری کنیم و حوادث گذشته انقلاب را برای مردم به خصوص جوانان مرور کنیم. ذهن آنها را باید توجه بدهیم که آنچه از نظام تاکنون گذشته جز حقانیت ملت ایران که برگرفته از معارف دینی است، نبوده است.

وی افزود: ظلم دولت آمریکا و ظلم مستکبران عالم مساله‌ای است که باید با دقت با آن رو به رو بشویم. بخشی از استقلال و پیروزی‌های کشور ما در آینده مربوط به این است که جوانان ما از قوت قلبی مانند قوت قلب جوانان دوران انقلاب و دفاع مقدس برخوردار باشند. حوادث مهم و تاثیرگذار این انقلاب از جمله شکست حمله نظامی آمریکا در طبس و خیلی دیگر از وقایع مهم که جوانان آنها را درک نکرده اند باید برایشان بازگو شود تا به فراموشی سپرده نشود. این حوادث و وقایع باید نسل به نسل منتقل شود و آیندگان با آنها آشنا شوند. کشور ایران که در دوران طاغوت سلطه پذیر بود، امروز به یکی از محورهای مهم قدرت در منطقه تبدیل شده و پرچم فضیلت را برافراشته است.

مدیر عامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به عملیات وعده صادق و پاسخ مستقیم ایران به حمله اسراییل به کنسولگری ایران در دمشق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق اقتدار و ایستادگی ملت ایران را به جهانیان نشان داد. موضوع مقاومت دستاورد انقلاب اسلامی است؛ در گذشته موضوعی به نام مقاومت در مقابل مستکبرین مطرح نبود، این موضوع که با فرهنگ قرآن و معارف دینی ما آمیخته، ملت ایران را به یک ملت بزرگ و تعیین کننده برای آینده و سعادت بشریت تبدیل کرده است. مبارزه و ایستادگی‌هایی که امروز بر علیه اسرائیل و مستکبرین عالم در جبهه مقاومت شکل گرفته، محصول مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس است. وعده صادق از دوران دفاع مقدس وجود داشت و تقدیم بیش از ۲۲۰ هزار شهید در این دوران اثبات می‌کند که مردم بر وعده خودشان صادق هستند و تا رسیدن به پیروزی کامل ادامه خواهد داشت.

کد خبر 6087336 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • تامین امنیت شغلی کارگران؛ تذکر همه ساله رهبر انقلاب به مسئولان
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مقاومت، ایران را به ملت تعیین‌کننده برای بشریت تبدیل کرده است
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • واکنش میرسلیم به ادعای تذکر رهبری به برخی مسئولان درباره گشت ارشاد /هرکسی در مقابل احکام الهی بایستد آدم فاسقی است
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • طلاب نسبت به تبیین تاریخ دفاع مقدس اهتمام داشته باشند
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد