Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سعید نصراللهی که سرپرستی این تیم را نیز برعهده دارد،اظهار کرد: پنجمین مرحله اردوی تیم ملی رده سنی امید پسران در کرمانشاه آغاز شده و به مدت چند روز ادامه خواهد داشت.

او افزود: در این مرحله از اردو شش ملی پوش حضور دارند که در محل خانه کاراته کرمانشاه تمرینات آماده سازی خود را ادامه می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات کاراته کرمانشاه ادامه داد: در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم محمدرضا سواری از اصفهان، منفی ۶۰ کیلوگرم مرتضی کریمی از البرز، منفی ۶۷ کیلوگرم هادی کیانی از آذربایجان غربی، منفی ۷۵ کیلوگرم علیرضا حیدری از مرکزی، منفی ۸۴ کیلوگرم امیر اسلامی از خراسان رضوی و مثبت ۸۴ کیلوگرم محسن صفر نژاد از گیلان ترکیب تیم ملی را در این اردو تشکیل می‌دهند.

او با بیان اینکه این ملی پوشان ۲۴ آذر به قزاقستان میزبان رقابت‌های آسیایی اعزام می‌شوند، گفت: مسابقات آسیایی کاراته از ۲۷ آذر شروع و تا یکم دی ادامه خواهد داشت.

نصراللهی با اشاره به اینکه مسابقات آسیایی در چهار رده سنی مختلف برگزار می‌شود، افزود: هرچند در رده سنی امید پسران از کرمانشاه در تیم ملی نماینده‌ای نداریم، اما در رده سنی جوانان دختران و پسران دو نفر، رده سنی امید دختران یک نفر و رده سنی بزرگسالان سه نفر نماینده از استان حضور دارند.

به گفته این مسئول جمعا ۹ نفر از استان کرمانشاه _ بازیکن و کادر فنی _ تیم‌های ملی ایران برای حضور در رقابت‌های قزاقستان را همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/ق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاراته اردوی تیم ملی کرمانشاه رده سنی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲

ایسنا/آذربایجان شرقی وزیر راه و شهرسازی گفت: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهند.

مهرداد بذرپاش امروز جمعه هفتم اردیبهشت در مراسم افتتاح ۸۴۰۴ پروژه‌ به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی، افزود: امروز آمار پروژه‌های ملی مسکن که مراحل آن آغاز شده یا به اتمام رسیده و یا در مرحله کار هستند از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرده است.

وی با بیان اینکه رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم، تاکید کرد: اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی یادآور شد: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت‌ ملی مسکن، ماحصل زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تامین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: امروز هم‌چنین عملیات اجرایی ۱۰ هزار و ۲۲۱ واحد نهصت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش گفت: عزم دولت جدی بوده و یکی از کار های اصلی و قول دولت و قانون نیز تامین مسکن برای مردم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • معرفی نفرات برتر رده سنی نوجوانان دختر کاراته قهرمانی کشور
  • رقابت ۲۳۰۰ دختر کاراته‌کا در همدان+فیلم
  • نفرات دعوت شده به مرحله دوم انتخابی تیم ملی کاراته مشخص شدند
  • دعوت ۶۰ کاراته‌کا به مرحله دوم انتخابی تیم امید و جوانان
  • معرفی قهرمانان رده سنی جوانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • معرفی قهرمانان مسابقات کاراته دختران کشور در همدان
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس