Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@20:43:55 GMT

فارس آماده میزبانی گردشگران عراقی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۳۱۴

فارس آماده میزبانی گردشگران عراقی می‌شود

ایسنا/فارس معاون گردشگری فارس از برگزاری تور آشنا سازی برای نمایندگان آژانس‌های عراقی از ظرفیت‌های گردشگری استان، خبر داد.

سید موید محسن‌نژاد پنج‌شنبه ۱۱ آذر در گفت‌وگو با خبرنگاران اضافه کرد: در راستای ابلاغ دستورالعمل جذب گردشگران خارجی، به‌منظور برنامه‌ریزی و هماهنگی برگزاری فم‌تور صنعت گردشگری و رسانه از کشور عراق این نشست برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در این نشست که با حضور نمایندگانی از جامعه هتل‌داران و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و همچنین آژانس‌های مسافرتی که گردشگران عراقی را وارد کشور می‌کنند، برگزار شد راهکارهای جذب گردشگران عراقی بررسی شد.

معاون گردشگری فارس با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری این استان و شهر شیراز در بعد مذهبی، سلامت، طبیعی و تاریخی، گفت: در این نشست مقرر شد تا آژانس‌های خدمات مسافرتی که تورهای گردشگران عراقی را وارد می‌کنند با نمایندگان خود ارتباط برقرار کرده و برای برگزاری فم‌تور آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

محسن‌نژاد به لزوم احیای پرواز شیراز به نجف نیز اشاره کرد و افزود: وجود این پرواز می‌تواند گشایش‌های بسیاری در ورود گردشگران عراقی به شیراز فراهم آورد.

او عنوان کرد: کشور عراق دارای فرهنگ‌های خاصی است که باید به این فرهنگ‌ها توجه کرد مثلاً در بحث غذا باید اهتمام ویژه‌ای به کار گرفته شود تا غذاهای عراقی در رستوران‌ها و هتل‌های استان ارائه شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری گردشگري فارس عراق شیراز ميراث فرهنگي گردشگران عراقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، به گفته مدیر کل کمیته امداد فارس: ۸۰ دندانپزشک از سراسر کشور به شیراز آمدند تا به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی واقشار نیازمند مناطق محروم استان فارس خدمات دندانپزشکی ارائه می‌دهند.
این اردوی جهادی با شعار مکتب صادق، وعده صادق، خدمت صادق تا ۱۵ اردیبهشت ادامه دارد.
موصلی افزود: دندانپزشکان این طرح طی ۴ روز، به بیش از ۲ هزار نفر از خدمات دندان پزشکی ارائه می‌دهند.
عادلی مسئول برگزاری این اردوی جهادی گفت: همه خدمات دندانپزشکی که در قالب این طرح به بیماران ارائه می‌شود رایگان است و پیش بینی شده برای اجرای این طرح ۱۰ میلیارد تومان هزینه شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار یک شرکت بیمه؛ در این شهر‌های اروپا مراقب جیب خود باشید!
  • افزایش دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • نطنز آماده پذیرایی از گردشگران در ایام گل و گلاب شد
  • تقویت زیرساخت‌های گردشگری شیراز
  • ضرورت ساماندهی تور‌های بدون مجوز برای جلوگیری از ناهنجاری‌های اجتماعی
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • آنتالیا طی ۴ ماه از ۲ میلیون و ۶۶ هزار و ۹۶۲ گردشگر خارجی میزبانی کرد
  • فعالیت ٦١ دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در کردستان
  • تمایل گردشگران عمانی به حضور در مازندران