Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، قرنی مصطفی پور رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اظهار کرد: مسابقات کاراتە سبک شین کیوکوشین با حضور ۲۲۰ ورزشکار از شهر‌های مهاباد، بوکان، پیرانشهر، سردشت و میاندوآب به میزبانی شهرستان بوکان برگزار شد.

مصطفی پور افزود: در این مسابقات تیم هیات کاراته مهاباد با کسب ۱۷ مدال طلا، هفت مدال نقره و ۱۸ مدال برنز در جایگاه دوم تیمی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره ورزش و جوانان مهاباد اضافه کرد: در همین مسابقات تیم هیات کاراته بوکان به عنوان قهرمانی دست یافت و تیم‌های کارانه سردشت و پیرانشهر به طور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

مصطفی پور گفت: در این دوره از رقابت‌ها "جمال ابوبکری" و "کمال صادقی" به ترتیب به عنوان سرمربی و سرپرست تیم کاراته مهاباد همراهی کردند و ۶ نفر از داوران برتر مهاباد هم قضاوت بخشی از مسابقات را بر عهده داشتند.

وی بیان کرد: با بهبود شرایط مقابله با کرونا و تزریق واکسن ورزشکاران طی سال جاری مسابقات رزمی به صورت حضوری و با ارایه مدرک واکسیناسیون برگزار می‌شود.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی کاراته کاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی محمد محشری، در رقابت‌های بوکس قهرمانی امید‌های آسیا در قزاقستان، صاحب گردن آویز برنز شد.

ورزشکار مراغه‌ای در وزن ۷۵ کیلوگرم رقابت را به بوکسور ازبکستان واگذار کرد و از صعود به فینال بازماند.

محشری در اولین تجربه حضور خود در مسابقات آسیایی در یک بازی نفس گیر بازی را به جواهر اومالاتیف ازبکستانی دارنده مدال طلای قهرمانی آسیا و جهان واگذار کرده است.

تیم ملی امید بوکس ایران برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود که با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد.

مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • شیراز قهرمان مسابقات ووشو انتخابی جوانان فارس شد
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • مزاحمت ناموسی موجب قتل در شهرستان مهاباد شد
  • کسب نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی توسط ورزشکار مراغه‌ای
  • نخستین مدال تاریخ بوکس آذربایجان شرقی برگردن ورزشکار مراغه‌ای
  • آذربایجان‌غربی رتبه نخست کشوری در تولید آرتمیا
  • انحراف از جاده یک دستگاه خودرو پراید در محور مهاباد-سردشت
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در محور مهاباد به ارومیه