Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@03:51:53 GMT

ثبت نام ۲۰ هزار همدانی در طرح نهضت مسکن

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۱۳۶۱

ثبت نام ۲۰ هزار همدانی در طرح نهضت مسکن

مجید صالحی امیر در گفتگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به اینکه آیا با شروع ثبت نام طرح نهضت مسکن، طرح اقدام ملی مسکن فراموش خواهد شد؟ گفت: فرقی بین طرح اقدام ملی مسکن و طرح نهضت مسکن نیست، در هر دو طرح هدف، خانه دار کردن مردم است.

وی با بیان اینکه مواردی که در قالب طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند و مواردی که در طرح نهضت مسکن ثبت نام می‌کنند، با هم دیده می‌شوند؛ اظهار کرد: ملاک برای ما واریزی‌های به موقع است که رقم این واریزی‌های اولیه نیز برابر ۴۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان با اشاره به اینکه افرادی که تخصیص زمین برای پروژه آنها منظور شده است، واریزی‌های دیگری داشته‌اند، مطرح کرد: اما افرادی که هنوز تخصیص زمین برای آنها منظور نشده با افرادی که به تازگی ثبت نام می‌شوند، در یک مرحله قرار دارند و ملاک پیش روی کار آنها، واریزی‌های به موقع آنها است.

صالحی امیر ادامه داد: ثبت نام برای کل استان همدان در قالب طرح نهضت مسکن آغاز شده است و شاهد استقبال خوبی در سطح استان به ویژه شهرستان همدان در این زمینه بوده‌ایم، به نوعی که تاکنون نزدیک به ۲۰ هزار نفر در شهر همدان در قالب این طرح ثبت نام کرده‌اند که البته این عدد ناخالص بوده و بایستی مورد پالایش و صحت سنجی قرار گیرد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی همدان در ادامه خاطرنشان کرد: طبق دستوری که وزیر راه به معاونت شهرسازی خود داده است، موضوعاتی برای تأمین زمین مطرح است بدین سان، هم اکنون بحث زمین از آن طریق درحال پیگیری است و زمانی که بحث زمین حل شود، در شهر همدان مشکلی برای ادامه مسیر نخواهیم داشت.

کد خبر 5365249

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید صالحی اداره کل راه و شهرسازی همدان طرح اقدام ملی مسکن ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان زلزله واکسن کرونا آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام شیوع کرونا گناوه طرح نهضت مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ فرماندار شهرستان چناران با اشاره به اینکه اجرای طرح نهضت ملی مسکن، تحولی بزرگ در حوزه روستایی بوجود خواهد آورد، گفت: ضرورت دارد تا بخشداران و دهیاران با همکاری بنیاد مسکن نسبت به تامین زمین با الحاق به بافت و یا بازنگری طرح هادی اقدام نمایند.

محسن مه آبادی ادامه داد: اجرای طرح نهضت ملی مسکن علاوه بر فراهم نمودن زمینه مهاجرت معکوس به روستاها، خانه دار شدن جوانان نقش بسزایی در رونق اقتصادی کسب و کار و همچنین اشتغالزایی خواهد داشت.

نماینده عالی دولت در شهرستان چناران تاکید کرد: بخشداران با مشارکت دهیاران و همراهی بنیاد مسکن نسبت به ثبت نام افراد واجد شرایط دریافت زمین و اعطای تسهیلات مسکن روستایی اهتمام بیشتری داشته باشند.

در طرح نهضت ملی مسکن، تامین زمین بصورت اجاره ۹۹ ساله و تخصیص تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی نقش بسزایی در تامین مسکن و مهاجرت معکوس به روستا‌ها خواهد داشت که این مهم به جدیت در دولت سیزدهم دنبال می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۲۳ هکتار زمین به شهر ملک‌آباد الحاق شده است
  • طرح نهضت ملی مسکن از اقدامات خوب دولت سیزدهم است
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین به متقاضیان نهضت ملی مسکن در بخش ناغان، به شرط تامین زمین
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • نهضت ملی مسکن، تحولی در حوزه روستایی ایجاد خواهد کرد
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر
  • زمین ۱.۸ میلیون واحد نهضت ملی مسکن تامین شد