Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، سردار علی ملک‌شاهکوهی در همایش متمرکز خانوادگی پاسداران سپاه نینوا استان گلستان اظهار کرد: دشمنان ما از همان روزهای نخستین شکل‌گیری انقلاب با سه مدل تهدید سخت، نیمه‌سخت و نرم به مبارزه با انقلاب اسلامی پرداختند.

وی تصریح کرد: در عرصه تهدیدات سخت در دهه ۶۰ با حماسه‌های دوران دفاع مقدس توسط شهدا و رزمندگان مخلص تهدید دشمن به جایی نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در عرصه تهدیدات نیمه‌سخت دشمن به دنبال ایجاد فتنه و اغتشاش در وقایعی همچون سال ۷۸، ۸۸ و آبان ۹۸ بود که با بصیرت فوق‌العاده مردم باز هم کار به جایی نبردند.

ملک‌شاهکوهی با بیان اینکه تمرکز بر تهدیدات نرم در بستر فضای مجازی شیوه جدید دشمنان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: هر چند دشمن هنوز هم تهدیدات نیمه‌سخت را رها نکرده است اما تمام تمرکز خود را در عرصه جنگ نرم به خصوص در بستر فضای مجازی قرار داده که باید نسبت به آن هوشیار بود.

وی ادامه داد: برادران و خواهران بدانید آینده متلعق به اسلام است و گفتمان انقلاب اسلامی در حال گسترش در تمام دنیا است.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای براساس قانون اساسی برعهده سپاه است و من به عنوان خادم شما از همسران و فرزندان پاسداران سپاه نینوا برای صبوری و مجاهدتی که در زندگی دارند، صمیمانه تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/۲۳۰۷/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان فضای مجازی دفاع مقدس تهدیدات انقلاب اسلامی سپاه نینوا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،فرماندار بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و‌توان لازم را دارند.

صنعتی گفت به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

 وی با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح افزود در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت کشور‌های عربی و اسلامی جرات به زبان آوردن موضوعات روز و‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم اشغالی را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی است که در صف مقابله با اسرائیل هستند اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده اند.

وی در پایان تاکید کرد با تمام وجود پاسدار ارزش‌ها و نظام مقدس خود هستیم.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرمانده هان برتر از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی و سیاسی مهرستان
  • حضور و اراده مردم در سرنوشت کشور بزرگترین پدیده انقلاب اسلامی
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • سردار فدوی: مستکبرین عالم فکر نمی‌کردند روزی در منطقه غرب آسیا اساس آن‌ها زیر سوال برود
  • جانشین فرمانده کل سپاه: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد
  • سردار فدوی: شهید حجازی موجب اقتدار و اوج‌گیری جبهه مقاومت شد