Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: کنگره امروز متعلق به این ۳۰۰۰ شهید نیست بلکه متعلق به همه شهدای ایران اسلامی است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار جمال شاکرمی صبح امروز در اجلاسیه نهایی 3000 شهید استان ایلام که با حضور سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه و مقامات لشکری و کشوری برگزار شد اظهار داشت: کنگره امروز متعلق به این 3000 شهید نیست بلکه متعلق به همه شهدای ایران اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: جغرافیای این استان رد پای سرداران، و امیران و فرماندهانی است که در این جغرافیا رزمیده، جان داده، جان سپرده تا این استان و جغرافیای آن ماندگار بماند.

وی حضور سردار  سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه را به ایلام را ورود مالک اشتر رهبری دانست و بیان کرد: بیانات سردار سلامی لرزه بر دل دشمن می اندازد چون شما راهبرد مقام معظم رهبری را به تاکتیک تبدیل می‌کنید.

وی برگزاری کنگره 3000 شهید ایلامی را مردمی دانست و گفت: این کنگره مردمی و در برگزاری آن مردم ایلام فرمانده بودند و ما سرباز.

وی افزود: در دیدار دست اندرکاران کنگره با رهبر معظم انقلاب، ایشان مسیرها و فضاهای جدیدی را برای مسوولان ترسیم کردند تا خدمات به مردم گسترده تر شود.

شاکرمی ادامه داد: در کنار خدمات محرومیت زدایی و عمرانی، اقدامات موثر فرهنگی و هنری متعددی انجام گرفت که تولید فیلم، مستند، کتاب، تابلو فرش و دیگر آثار فاخر تولید شده که برای نسل های آینده ماندگار خواهد ماند.

کنگره 3000 شهید استان ایلام| ستاره‌ای درخشان در آسمان تاریخ ایلام/ ناگفته‌هایی از همگامی آیت‌الله حیدری با امام خامنه‌ای ‌در جبهه‌های جنگکنگره 3000 شهید استان ایلام| شهید شنبه‌ای چگونه جلودار کاروان شهادت لقب گرفت؟کنگره 3000 شهید استان ایلام| استاندار ایلام: حرکت در مسیر ولایت و شهدا تضمین امنیت کشور است

وی تاکید کرد: این کنگره با مشارکت عموم مردم، ایلات و طوایف باشکوه تر شد و عظمت کنگره در مشارکت مردم متجلی شد.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس 3000 شهید استان ایلام کنگره 3000 شهید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۱۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر، طی حکمی از سوی سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران کل کشور، سرهنگ محسن مدرسی به عنوان فرمانده سپاه شهرستان دامغان معرفی و از زحمات سرهنگ سید تقی تقی پور قدردانی شد.

مراسم معارفه فرمانده جدید سپاه دامغان بعد از ظهر سه شنبه در نمازخانه سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد.

سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در این مراسم به خدمات بسیجیان ونیروهای سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت مهم‌ترین وظیفه سپاه صیانت، حفاظت وپاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب است

وی افزود: ایستادگی و مقاومت درمقابل قدرتها، حرکت برای نجات مستضعفان عالم، وغلبه خون برشمشیر ۳شعار اساسی راهبردی سپاه پاسداران است.

فرمانده سپاه استان سمنان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: نقش افرینی جبهه مقاومت و سپاه پاسداران در پاسخ به حملات تروریستی دشمنان در ابعاد جهانی نشان قدرت وعظمت ایران اسلامی را به نمایش گذاشت.

شوقانی با بیان اینکه پاسخ مقتدرانه نیروهای مسلح به حرکات تروریستی تنها بخشی از مقابله با دشمنان است، افزود: خدمات بسیج در زمان بحران به ویژه در محرومیت زدایی اقتصاد مقاومتی و تعلیم و تربیت بر هیچکس پوشیده نیست.

درادامه حجت السلام محسن دیباجی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان در سخنانی به هفته عقیدتی و هفته معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری به عنوان یک چهره علمی، عرفانی بود که تفکرات دینی ایشان راهگشای کشور بود.

وی افزود: سیر تحولات در منطقه که برگرفته از مکتب امام خمینی (ره) است که از تحولات یمن شروع شده و تا عملیات وعده صادق ادامه داشته است.

سرهنگ محسن مدرسی فرمانده جدید سپاه دامغان نیز در سخنانی کوتاه، تحقق شعار سال و همچنین خدمت رسانی به آحاد جامعه را در زمره اولویت های کاری سپاه شهرستان دانست.

کد خبر 6093333

دیگر خبرها

  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • دلنوشته فرمانده اسبق سپاه امیرالمومنین (ع) همزمان با تفحص پیکر شهید «محمدشفیع فیضی‌زاده»
  • در شورای سیاست‌گذاری کنگره ۱۲ هزار شهید استان تهران چه گذشت؟
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • توزیع ۴۰۰۰ جلد کتاب برای پویش «قهرمان شهید شهر من» در استان تهران
  • هدیه ویژه فرمانده سپاه تهران به فرمانده کل ارتش
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد
  • جزئیات اجلاس ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • جزئیات اجلاسیه ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه اعلام شد
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران