Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجتبی علوی مقدم روز پنجشنبه در نشست ستاد کرونای شهرستان سبزوار افزود: طی هفته های اخیر میزان رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک در بین شهروندان سبزواری کاهش چشمگیری یافته است.

وی اظهار داشت: دستگاههای اداری و نیز اصناف همچون گذشته باید با رعایت پروتکل های بهداشتی از ارائه خدمات به افراد و شهروندان بدون ماسک خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار و فرماندار ویژه سبزوار گفت: همچنین میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در میادین دام و احشام این شهر نیز کاهش یافته است که باید برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی، تذکرهای لازم از سوی شبکه دامپزشکی و مرکز بهداشت به عوامل این بخش داده شود.

علوی مقدم افزود: برای ساماندهی دستفروشان میدان "اسرار"، که محل تجمع شمار زیادی از دستفروشان و افراد متفرقه است، نیز شهرداری سبزوار باید مکان هایی را مشخص نماید.

وی ادامه داد: در شرایطی که بخش زیادی از اعتبارات کشور صرف درمان و  پیشگیری از شیوع کرونا می شود، نباید اجازه داد برخی افراد  با سهل انگاری و بی توجهی به رعایت پروتکل ها، زمینه ساز شیوع موج دوباره کرونا شوند.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران کرونایی در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پروتکلهای بهداشتی موج پنجم کرونا محدودیت های کرونا پروندهٔ خبری مدیریت استانی کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پروتکلهای بهداشتی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی سبزوار پروتکلهای بهداشتی موج پنجم کرونا محدودیت های کرونا رعایت پروتکل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند

تعداد زیادی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به انتقاد آمریکا و غرب از تصویب قانون جرم‌انگاری همجنسگرایی، خواستار طرد سفیر آمریکا در بغداد شدند.

به گزارش مشرق، تعدادی از نمایندگان پارلمان عراق در واکنش به دخالت‌های آمریکا و غرب در مساله تصویب قانون جرم‌انگاری همجنسگرایی در عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا از این کشور شدند.

پارلمان عراق با وجود مخالفت‌ها از سوی آمریکا و برخی کشورهای اروپایی، امروز یکشنبه قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را با یک اصلاحیه که در آن مجازات تعیین شده برای این جرائم را از اعدام به ۱۵ سال حبس تغییر می‌دهد، به تصویب رساند.

طبق گزارش العهد، نمایندگان عراقی که تعداد آن‌ها بیش از ۶۱ نفر است در یادداشتی به وزارت خارجه کشورشان خواستار تغییر سفیر آمریکا در بغداد به دلیل دخالت های آشکارش در امور داخلی این کشور شدند.

آن‌ها تاکید کردند: دخالت‌های آمریکا و برخی نهاد ها و سفارت‌های غربی در امور داخلی عراق را نمی‌پذیریم. از دستگاه قضایی عراق می‌خواهیم که قانون جرم‌انگاری همجنسگرایی که به تازگی تصویب شد را اجرایی کند و تسلیم فشارها نشود.

این نمایندگان عراقی افزودند: تصویب قانون مبارزه با فحشا و همجنسگرایی موضعی شجاعانه از سوی پارلمان است. به محض اینکه این قانون تصویب شد صدای غربی ها در مخالفت با آن بلند شد.برخی سازمان‌های جامعه مدنی در عراق وابسته به آمریکا و غرب هستند و همجنسگرایی را تایید می کنند.

پیش از این «محمد جعفر الصدر» سفیر عراق در لندن در واکنش به اظهارات «دیوید کامرون» وزیر خارجه انگلیس که از تصویب قانون جرم‌انگاری هم‌جنسگرایی در عراق انتقاد کرده است، در صفحه کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: جناب وزیر شما بهتر است که نگران نسل‌کشی و نقض قوانین انسانی در غزه و خطر واقعی در شیوع چیزی باشید که با ماهیت انسانی و تمام ادیان در تضاد است.

وی نوشت: لطفا نصیحت‌هایتان را برای خودتان نگه دارید؛ ما مردمانی هستیم با هزاران سال تمدن و انسانیت.

دیگر خبرها

  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • توصیه‌هایی درباره تب کریمه کنگو که باید جدی گرفته شود
  • ممبینی خبر داد: افزایش پاداش تیم‌های ملی با یکسری پروتکل‌ها
  • نمایندگان پارلمان عراق خواستار اخراج سفیر آمریکا شدند
  • هدف از تحمیل بی‌حجابی به جامعه چیست؟
  • عراق قانون جرم‌انگاری همجنس‌گرایی را تصویب کرد
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • فیلم| دیمه، چشمه‌ای که زاینده رود را زندگی می‌بخشد