Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@16:08:45 GMT

۵۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی البرز بستری شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۲۲۸۳

۵۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی البرز بستری شدند

دکتر شهرام صیادی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: ۷۹ هزارو ۳۱ بیمار بدحال کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در مراکز درمانی البرز بستری شده اند.

وی بیان داشت: اکنون ۲۴۲ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های البرز بستری هستند.

 این مسوول با اشاره به اینکه یک بیمار بدحال کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته  در البرز جان خود را از دست داد، اظهار داشت: ۶ هزارو ۴۴۷ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در استان البرز جان باخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیادی خاطرنشان کرد: ۷۲ هزارو ۳۳۸ بیمار کووید ۱۹ از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بهبود یافته و از مراکز درمانی ترخیص شده‌اند.

از مجموع هفت شهرستان تابعه استان البرز ۲ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی و پنج شهرستان در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

همچنان توصیه کارشناسان بهداشت و درمان به مردم البرز برای پیشگیری از ابتلا به کرونا شستن مکرر دست‌ها، ‌استفاده از ماسک،‌ رعایت فاصله اجتماعی و تزریق واکسن است.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کووید-19 کرج واکسن کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی کووید 19 کرج واکسن کرونا بیمار کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر از دستگیری ۷۹۸ سارق از ابتدای سالجاری تا کنون در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ محمدرضا علیزاده در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال تماس‌های مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و درخواست برای برخورد با پدیده سرقت‌ در شهرستان اسلامشهر، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیم‌های ویژه از ماموران پلیس قرار گرفت و در همین راستا نیز چندین طرح برای دستگیری سارقان و مالخران به اجرا درآمد. 

وی افزود: در این راستا با اجرای طرح های انتظامی و امنیت محله محور از ابتدای سال جاری تاکنون با اقدامات انجام شده از سوی ماموران ۷۹۸سارق اماکن خصوصی، محتویات خودرو و قاپ زن  و همچنین مالخر اموال مسروقه دستگیر شدند. 

فرمانده انتظامی شهرستان اسلامشهر با بیان اینکه متهمان به صدها فقره سرقت اعتراف کرده‌اند، گفت: برای این افراد پرونده قضایی تشکیل شده و آنان برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شده‌اند. همچنین طرح‌های پلیس برای برخورد با سارقان و مالخران همچنان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • اعتراف جدید سازندگان آسترازنکا/ باید نگران واکسن کرونا بود؟
  • حس خوب حمایت
  • برقراری بیش از ۴۶ هزار تماس با اورژانس اجتماعی البرز
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی
  • سگ گزیدگی؛ ماموریت روزمره در مراکز درمانی! | حجم بالای حمله سگ های بدون صاحب به شهروندان | ویدئو
  • اعمال محدودیت‌های تردد در جاده چالوس
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به معلمان در مراکز درمانی یزد