Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری پیش از ظهر پنج شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان شمیرانات با اشاره به اینکه شمیرانات از شهرستان‌های الگو ساز در زمینه فرهنگ برای استان و کشور است اظهار داشت: برخی عبارات در خصوص این شهرستان نادرست است.

منصوری افزود: باید محور راهبردی مدیریت برای شهرستان‌های استان با مأموریت شفاف تعریف کنیم و امروز مأموریت اصلی ما در شهرستان شمیرانات افزایش سرمایه اجتماعی نظام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار تهران گفت: برخی از عباراتی که در خصوص شمیرانات به کار می‌برند را قبول ندارم و شمیرانات خواستگاه ۳۵۰۰ شهید است بنده اعداد و رقم استان را به خوبی مطلع هستم و این یعنی که مردم این خطه ریشه دار و متدین و علاقمند به نظام هستند.

وی عنوان داشت: سرمایه اجتماعی با کار جهادی و شبانه روزی و مردمی محقق نی شود و اول عزم و بعداً حرکت کنیم و افزایش سرمایه اجتماعی از طریق افزایش خدمات اجتماعی و رسیدگی به مردم محقق می‌شود.

منصوری بیان داشت: خدمات اجتماعی امروز در قالب کمک‌های مومنانه است که بچه‌های بسیج انجام می‌دهند و روز دیگر در قالب ساماندهی معتادین متجاهر جلوه گر می‌شود که ناجا میدان داری می‌کند

کد خبر 5365972

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران محسن منصوری شمیرانات ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله آلودگی هوا عکس استانها لیگ برتر فوتبال ایران ایلام گناوه شیوع کرونا شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی قصد فروش چندین قطعه شیء تاریخی در شهرستان چالوس را دارد، موضوع در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

او افزود: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی، متهم را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ سلیمانی گفت: در این عملیات بیش از ۳۰۸ قطعه شیء تاریخی، شامل اقلام زینتی وزیور آلات شامل گوشواره، انگشتر، مهره‌های سنگی ومروارید متعلق به دوران ساسانی، هخامنشی وعصر اسلام کشف شد.

او در ادامه با اشاره به اینکه این اشیاء بخشی از فرهنگ و تمدن کشور است، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان در خاتمه با بیان این که قاچاق اشیاء عتیقه و آثار باستانی تاراج فرهنگ و تاریخ کشور به شمار می‌رود، از مردم خواست در صورت شناسایی افراد سودجو و قاچاقچیان عتیقه و هرگونه مسائل امنیتی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است
  • هشتمین جشنواره ملی طنز و رسانه به ایستگاه پایانی رسید
  • همایش علمی تاریخ، فرهنگ و جغرافیای خلیج فارس برگزار شد
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • کشف اشیاء عتیقه‌ چند هزار ساله در چالوس
  • پروژه آبرسانی شهرستان بهمئی ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • کشف عتیقه جات چند هزار ساله در چالوس