Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان اینکه دفاع مقدس برای مردم ‌سرزمین ایلام میدان آزمایش بزرگی بود، گفت: آزمایشی که ایلامی‌های ‌سربلند از باعظمت و باشکوه از آن به درآمدند.

به گزارش مشرق، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی در کنگره شهدای استان ایلام با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای استان ایلام اظهار داشت: پاسداران خادم و نوکر ملت ایران هستند و پیشمرگ شما ملت خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه امروز افتخار می‌کنم که در بین مردم شهیدپرور ایلام حضور یافتیم، افزود: ایلام سرزمین شهیدان است؛ افتخار می‌کنیم که امروز خدواند متعال اذن فرمود تا در محضر مردمان این سرزمین توفیق و شرف حضور پیدا کنم. مردم ایلام همانند ارتفاعات رفیع‌اش بلندمرتبه هستند. شایسته و تحسین ستایش هستند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه دفاع مقدس برای مردم این سرزمین میدان آزمایش بزرگی بود؛ تصریح کرد:  آزمایشی که ایلامی‌های ‌سربلند از باعظمت و باشکوه از آن به درآمدند؛ آنان همانند دشت‌ها و کوه‌هایشان سربلند هستند و زیباترین و جامع‌ترین تعابیر در مورد مردم این سرزمین را ‌رهبر معظم انقلاب فرمودند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایلام ‌فقط سرزمین شهیدان این استان نیست، ادامه داد: کوه‌های ایلام مفتخرند که بر صورت و قامت شهیدان بوسه زده‌ند و شاهد نجواهای شبانه رزمندگان بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم در ایلام در جنگ درخشیدند، گفت: مردم این استان به تاریخ این کشور عظمت بخشیدند؛ مردم این استان در تمام نقاط راه را بر دشمن بستند.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو حسین سلامی سپاه پاسداران دفاع مقدس استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سلمان خواست خدایی افزود: این کتاب‌ها با موضوع نقش رزمندگان استان در دفاع مقدس و همچنین خاطرات شفاهی آنها به صورت رمان کودک و نوجوان به رشته تحریر درآمده اند.
وی اضافه کرد: تمبر نقش استان در دفاع مقدس نیز با همکاری اداره پست استان به اتمام رسیده و به زودی از آن رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • شناسایی پیکر شهید جاوید الاثر ایلامی پس از ۴۱ سال
  • ۱۵۲ اثر به جشنواره « افتخار من» در مازندران ارسال شد
  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی
  • اعزام ۸۵ زائر حج عمره از ایلام به سرزمین وحی