Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور پس از پایان نشست مشترک هیئت دولت و نمایندگان مجلس در جمع خانواده‌های بیماران SMA که مقابل مجلس تجمع کرده‌ بودند، به صورت سرزده حضور یافت.

رئیس جمهور ضمن ابراز همدردی با خانواده‌ بیماران مبتلا به SMA، به آنها اطمینان داد که دولت برای برطرف کردن مشکلات دارو و درمان کشور به ویژه بیماران خاص مانند این بیماران تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین منظور امروز جلسه ای با حضور رئیس جمهور، وزیر بهداشت، نماینده بیماران sma، مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو و رئیس مرکز مدیریت پیوند و درمان بیماری‌های وزارت بهداشت در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور در دیدار با نمایندگان بیماران اس ام ای بیان کرد: باید هر کاری که باعث کاهش آلام درد خانواده‌ها می‌شود، انجام داد. در حال تدوین لایحه بودجه ١۴٠١ هستیم؛ بودجه مورد نیاز بیماران خاص نیز از سوی وزیر بهداشت اعلام شود.

وی ادامه داد: بحث ژن درمانی دنبال شود و اگر متخصصان درباره درمان به اجماع برسند، همان مدنظر قرار بگیرد. تمام تاکید ما این است که وزیر بهداشت و همه همت کنند تا مشکلات بیماران حل شود.دیروز دیدم که خانواده‌ها دچار استیصال شده‌اند و اغلب وضع مالی خوبی ندارند.

رئیسی گفت: اینکه تعداد بیماران زیاد است ملاک نیست و این مسئله از مسئولیت ما نمی‌کاهد و من نگران خانواده‌ها هستم و باید کمک حالشان باشیم؛ این بیماران فرزندان ما هستند.

رئیس جمهور دستور تامین بودجه بیماران برای ۶ ماه جهت بررسی اثربخشی دارو را صادر کرد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بیماران وزارت بهداشت رئیس جمهور رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم

آفتاب‌‌نیوز :

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا روز شنبه به وقت محلی در حساب کاربری توییتر خود باا انتشار تصویری از دیدار خود با آویگیل ایدان ۴ ساله که توسط گروه‌های مقاومت فلسطینی آزاد شده است، نوشت: من تا زمانی که همه گروگان‌ها مانند ابیگل که توسط حماس از خانواده‌های خود جدا و به اسارت گرفته شده اند، به آغوش خانواده‌های خود باز گردند، آرام نخواهم گرفت.

رئیس جمهور آمریکا با مظلوم نمایی درباره اسرای اسرائیلی و نادیده گرفتن هزاران فلسطینی در بند اسرائیل افزود: به آن‌ها قول می‌دهم. به خانواده‌های آن‌ها قول می‌دهم

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • راه‌اندازی سامانه برخط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • راه‌اندازی سامانه بر خط سراسری برای اعلام کمبودهای دارویی در کشور
  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • بایدن: تا زمان آزادی گروگان‌ها آرام نمی‌گیرم
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • بلای وحشتناکی که یک قرص به ظاهر ساده بر سرتان می‌آورد
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی