Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز رشد فناوری‌های همگرا دانشگاه آزاد واحد استان قم ورکشاپ آموزشی مدل بوم و نحوه نگارش طرح کسب و کار (BP) با تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌کند.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی با همکاری مرکز رشد فناوری‌های همگرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد استان قم در اقدامی مشترک ورکشاپ آموزشی مدل بوم کسب وکار و نحوه نگارش طرح کسب و کار (BP) با تخفیف ویژه برای دانشجویان برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این ورکشاپ دکتر سعید گماری اسبق تدوین طرح کسب و کار و ترسیم نقشه کسب و کار را به شرکت کنندگان ورکشاپ آموزش خواهد داد.

تعریف طرح کسب و کار و کاربرد آن، انواع طرح کسب و کار، معرفی کاربردی اجزای مختلف طرح کسب و کار، تشریح فرم استاندارد، الگو‌های تدوین طرح کسب و کار، و معرفی منابع و نرم‌افزار‌ها از جمعه مطالبی است که در کارگاه تدوین طرح کسب و کار بیان خواهد شد.

همچنین تعریف بوم مدل کسب و کار، آشنایی با اجزای سازنده بوم مدل کسب و کار، ضرورت بهره مندی از بوم مدل کسب و کار، نقش بوم مدل کسب و کار در پیشرفت آن، تعریف بوم ناب و تفاوت بوم ناب با بوم مدل کسب و کار نیز از مطالبی است که در کارگاه "نقشه راه کسب و کار خود را ترسیم کنید" بیان می‌شود.

شرکت در این ورکشاپ برای عموم آزاد است و افراد با پرداخت هزینه ۵۰۰ هزار ریالی می‌توانند از مطالب و ارائه مدرس ورکشاپ بهره‌مند شوند.

با توجه به برگزاری این ورکشاپ در دو مرکز معتبر دانشگاهی دانشجویان با ۴۰ درصد تخفیف و با پرداخت ۳۰ هزار تومان می‌توانند در ورکشاپ ثبت نام کنند.

گفتنی است، در پایان این ورکشاپ آموزشی پس از ارزیابی شرکت کنندگان گواهینامه معتبر کسب مهارت توسط جهاد دانشگاهی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم صادر و به افراد اعطا خواهد شد.

این ورکشاپ آموزشی از روز ۱۴ تا ۱۶ آذرماه از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در سامانه آموزشی جهاد دانشگاهی واحد استان قم برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان به شرکت در آن می‌توانند با مراجعه به تارنمای http://jd-qom.ac.ir/fa/form/۶۲۵ نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی قم دانشگاه آزاد اسلامی قم کسب و کار ورکشاپ آموزشی بوم مدل کسب و کار جهاد دانشگاهی ورکشاپ آموزشی طرح کسب و کار ورکشاپ آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، شانزدهمین آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سرپرستی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران به صورت سراسری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: سومین همایش سلامت، حکمت و حکمرانی در بیمارستان فرهیختگان برگزار می‌شود/ یکم اردیبهشت؛ آخرین مهلت ارسال مقالات

به گفته مهسا آل ابراهیم، رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و مسئول المپیاد کشوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آزمون غربالگری (مرحله اول انفرادی) شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در تاریخ ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، در ۵ حیطه آموزش پزشکی، مدیریت نظام سلامت، همگرایی علوم پایه، استدلال بالینی و حیطه ی هنر و سلامت، با حضور بیش از ۸۰ نفر از داوطلبان این واحد دانشگاهی، در سالن شهید احدی ساختمان زرگنده برگزار شد.

وی افزود: برگزیدگان حیطه های مختلف آزمون غربالگری دانشگاهی، در خردادماه ۱۴۰۳ به المپیاد کشوری وزارت بهداشت راه خواهند یافت.

آل ابراهیم خاطرنشان کرد: با توجه به درخشش دانشجویان عزیزمان در المپیاد کشوری وزارت بهداشت در سال گذشته، امید آن داریم که امسال نیز به لطف پروردگار با کسب مدال های بیشتر، شاهد اعتلای جایگاه دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، در المپیاد کشوری وزارت بهداشت باشیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228971 برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی

دیگر خبرها

  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • جهاد دانشگاهی در کنار معلمان برای تربیت نسل‌های متخصص
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • شرکت ۱۲۳۵۶ نفر کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • آزمون غربالگری درون دانشگاهی المپیاد علمی دانشجویی وزارت بهداشت در دانشگاه آزاد برگزار شد
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • گام‌های بلند دانشگاه علمی کاربردی برای اشتغالزایی در کردستان + فیلم