Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قزوین گفت: استان قزوین در ارائه امکانات آموزشی برای معلولان از وضعیت مناسبی برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز پنج شنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی معلولان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین در زمینه ارائه امکانات برای دانش آموزان استثنایی نسبت به استان های دیگر از شرایط مطلوب تری برخوردار است و امیدواریم این امکانات و خدمات روز به روز بهتر و بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: قزوین در ارائه امکانات و خدمات آموزشی برای معلولان از وضعیت مناسبی برخوردار است با این وجود باید ارتقای کمی و کیفی خدمات به این قشر تلاش کنیم.

استاندار قزوین همچنین بیان کرد: استان قزوین این آمادگی را دارد تا با هماهنگی انجام شده تمامی ظرفیت های مورد نیاز دانش آموزان استثنایی را در خدمت این قشر قرار بدهد تا این افراد بتوانند از عدالت آموزشی بیشتری برخوردار شوند.

اعلایی گفت: باید شرایط به گونه ای رقم بخورد که امکان یک زندگی همراه با آسایش و آرامش برای تمامی معلولان و دانش آموزان استثنایی برخوردار شوند.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا آموزش و پرورش روز جهانی معلولان سالن اجتماعات استان قزوین دانش آموزان معلولان استانداری قزوین ارائه امکانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان رقابت‌های ووشوی استان قم

با برگزاری رقابت‌های ووشوی استان قم در بخش ساندا  امیرعلی یونسی، امیرعباس صفری، ابوالفضل صالحی، علی اصغر بهاری، محمدکسری قمری، احسان ملکی و محمد طا‌ها قهرمانی در رده سنی نونهالان و در اوزان مختلف بر سکوی نخست ایستادند.

در رده نوجوانان محمدمهدی مغانلو، محمدمهدی همایی پور، امیرعباس صفایی پور، مهدی و ماهان شکوری، معین وفایی و امیرمحمد اکبری مقدم، مازیار کثیرلو و محمد مهدی رضایی قهرمان شدند.

در رده جوانان ابوالفضل سائلی، مانی حیدری، امیرحسین جهانشاهلو، حسن خدایاری، علی بیات، ابوالفضل نصرتی، کسری پارزج آباد، شروین علیجانی و احسان باقری عناوین نخست را از آن خود کردند.

در رده  بزرگسالان هم مهدی اکبری مقدم، مهدی امیرآبادی و مجید موحد نسب به عنوان قهرمانی رسیدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیارد تومان خدمات ارائه شده توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی
  • خرید بیش از ۹۵ میلیارد ریال وسایل کمک توانبخشی برای معلولان قزوینی
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه
  • تشکیل قرارگاه عدالت آموزشی با هدف توزیع متوازن امکانات در همه مدارس
  • ارتقای سطح سلامت روان اقشار کم‌برخوردار
  • خدمات مشاوره‌ای در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد ارایه شد
  • برای وضعیت زاینده‌رود و آلودگی هوای اصفهان غصه می‌خورم
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم
  • ظرفیت های مردمی در اجرای طرح نماد بکارگیری شود
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست