Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، امین قلندر زاده افزود: هم اکنون تنها هشت بیمار در بخش کرونای بیمارستان شهید راثی این شهرستان بستری هستند که از این تعداد پنج نفر در بخش آی سی یو خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی اضافه کرد: کاهش بستری شدگان وضعیت رنگ بندی شاهین دژ را از حالت نارنجی در ماه گذشته به وضعیت زرد تغییر داده و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر شبکه بهداشت و درمان شاهین‌دژ اظهار داشت: همکاری شهروندان در اجرای پروتکل‌های بهداشتی در کنار استقبال مناسب از امر واکسیناسیون موجب کاهش آمار مراجعه کنندگان و بستری شدگان بخش کرونای بیمارستان این شهرستان شده است.

قلندرازده تاکید کرد: با تلاش گسترده کارکنان شبکه بهداشت و درمان در قالب طرح‌های مختلف شامل، آموزش، اطلاع رسانی، همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت مردم، امکان تغییر وضعیت به حالت آبی نیز در ماه‌های آینده امکان‌پذیر و دور از دسترس نیست.

وی با تاکید بر اینکه عادی انگاری در شرایط فعلی نیز می‌تواند خطرناک باشد، بیان کرد: انتظار می‌رود این وضعیت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و مشارکت مردم همچنان تداوم داشته باشد.

وی اظهار داشت: در شرایط فعلی تنها راهی که می‌توان از طریق آن بر بیماری به صورت کامل غلبه و از ابتلا به آن جلوگیری کرد، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اصول پیشگیرانه است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فوتی کرونا شاهین دژ بستری شدگان کرونا کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟

به گزارش همشهری‌آنلاین، اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت، گفت: بازرسی‌های آژانس مستمرا در چارچوب پادمان از سایت‌های هسته‌ای ایران در حال انجام است. ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم.

وی افزود: همواره در خصوص مسائل پادمانی با آژانس در حال گفتگو و تعامل هستیم. از ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود ۲ مکان باقیمانده که امیدواریم به زودی حل شود.

اسلامی تاکید کرد: از نظر ما بیانیه اسفند ۱۴۰۱ همچنان پابرجاست. گروسی دیدارهایی در ایران دیدارهایی خواهد داشت و با بنده هم مذاکراتی انجام خواهد شد

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: مطمئنیم این گفتگو کمک می کند ابهامات بیشتر و بیشتر برطرف شودو بتوانیم در چارچوب پادمان و ان پی تی روابط مان را با آژانس تقویت بکنیم.
اسلامی تاکید کرد: بیش از ۱۳۰ بازرس آژانس مجاز هستند برای بازرسی در ایران حضور داشته باشند.

کد خبر 848651 منبع: فارس برچسب‌ها رافائل گروسی هسته‌ای - آژانس بین‌المللی انرژی اتمی محمد اسلامی - رئیس سازمان انرژی اتمی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • روایت تکان‌دهنده یونیسف از گورستان‌های کودکان غزه
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • البرز در وضعیت هشدار نارنجی هواشناسی
  • ورود هیچ بازرسی را ممنوع نکردیم | آخرین وضعیت ۴ مکانی که آژانس مشکوک بود | چند بازرس مجازند در ایران باشند؟
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • اعتراف تولیدکننده واکسن آسترازنکا به عوارض نادر و لخته خون
  • نرخ بیکاری در چهارمحال و بختیاری باید تک رقمی شود
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود