Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیدار ۲ تیم همیاری آذربایجان غربی وذوب آهن اصفهان در ورزشگاه خانه جوان ارومیه و به قضاوت آسو جواهری، مهشید گودرزی، ستاره نصری و رویا ظفری برگزار شد.

در این مسابقه که در هوایی بارانی برگزار شد، همیاری آذربایجان‌غربی بعد از ۲ شکست برابر تیم رده دومی ذوب‌آهن اصفهان بدون گل مساوی کرد تا نخستین امتیاز خود را در این فصل کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی، مینا یوسفی، هانیه محمدی، مهناز شاه‌مرادی، مهسا حسن‌زاده، فائزه مدنی، ستاره عبداللهی، سوینچ سلیمانی، سمیه حکیمی، زهرا اصغرزاده، مریم اباذری و سودا حسن‌زاده ترکیب اولیه تیم همیاری آذربایجان‌غربی و زهره کودایی، مینا داودی، رقیه شهبازی، انیس دشتیان پور، فاطمه اردستانی، فاطمه مردانی، هانیه علیمردانی، غزل مرشدی نیکنام، مرضیه فیضی، خدیجه محمدی و شیوا فاضلی برای ذوب آهن اصفهان به میدان رفتند.

با این نتیجه تیم همیاری آذربایجان‌غربی با کسب نخستین امتیاز خود موقتا با ۲ پله صعود به رده نهم صعود کرد و ذوب‌آهن با هشت امتیاز بعد از خاتون بم در رده دوم جدول باقی ماند.

همیاری آذربایجان‌غربی در هفته پنجم لیگ برتر  جمعه ۱۹ آذرماه میزبان ملی پوشان شهرکرد خواهدبود و ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به دیدار نماینده البرز خواهدرفت.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال بانوان آذربایجان غربی ذوب آهن تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال بانوان آذربایجان غربی ذوب آهن لیگ برتر فوتبال بانوان آذربایجان غربی ذوب آهن تیم همیاری آذربایجان غربی فوتبال بانوان تیم همیاری آذربایجان غربی ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۲۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: اجرای این طرح برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی در حوزه حجاب و عفاف از ۲۵ فروردین در سراسر کشور از جمله در اماکن و معابر عمومی، واحد‌های صنفی و خودرو‌ها آغاز شده است.
سردار محمدرضا هاشمی فر با بیان اینکه اولویت اصلی پلیس، زیست عفیفانه و توجه به حفظ حرمت و حریم خانواده است افزود: نیرو‌های انتظامی در اجرای طرح عفاف و حجاب نور، وظیفه دعوت مردم را به قانون مداری دارد، اگر هنجارشکن در مرحله اول که تذکر زبانی است، پذیرفت که هیچ، اما اگر بخواهد از قانون سرپیچی کند، اعمال قانون می‌شود.
بانوان شرکت کننده در این برنامه، تداوم اجرای طرح نور از سوی فراجا را خواستار شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • تیم شطرنج مردان ایران نایب قهرمان شهرهای آسیا شد
  • پیروزی تیم ملی امید آقایان و تیم ملی بانوان در مسابقات خانتی مانسیسک در دور هشتم
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • اجرای موفق طرح عفاف و حجاب در آذربایجان غربی
  • تداوم شکست‌ناپذیری تیم آلونسو با فرار از شکست خانگی
  • کلنگ اولین پارک بانوان شهریار به زمین زده شد
  • حمایت جمعی از بانوان اصفهانی از طرح نور