Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سید یاسر حسن پور روز پنجشنبه به رسانه ها افزود: سایت همراه به پیمانکاری شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با سرمایه گذاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستای روستای فرینو بالای خارتوران بخش بیارجمند شاهرود راه اندازی شد.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: دسترسی روستای فرینو بالا به آنتن دهی موبایل و دسترسی به شبکه ملی اطلاعات با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل با اعتبار تقریبی ۳۵ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: ارتباطات روستایی با هدف اجرای سیاست‌های توسعه ارتباطی وزارت ارتباطات و کاهش حداکثری شکاف دیجیتالی بین شهرها و روستاها برقرار شد.
حسن پور گفت: با تاسیس و راه اندازی این سایت، روستاییان این منطقه می توانند با اتصال به این شبکه از امکانات ارتباطی شامل تماس صوتی، ارسال و دریافت پیامک و اینترنت پر سرعت نسل چهار بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با اشاره به اینکه گسترش و تقویت زیرساخت‌های ارتباطی از جمله پوشش اینترنت و تلفن همراه در مناطق روستایی از اولویت های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محسوب می شود گفت: این اداره کل در راستای امر توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در نقاط مختلف استان همواره آماده همکاری همه جانبه با دیگر نهادهای استان است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان همچنین از بهره برداری از فیبرنوری فولاد محله به رودبارک با اعتبار بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال خبر داد و گفت: مسیر فیبرنوری محور فولادمحله- رودبارک جهت فراهم شدن بستر انتقال سایت BTS روستای رودبارک شهرستان مهدیشهر با هزینه اعتباری بالغ بر ۱۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
وی یادآور شد: طرح‌های فیبرنوری محور فولادمحله- رودبارک و راه‌اندازی اینترنت باند پهن سیار بصورت ارتباط ویدئو کنفرانسی افتتاح شد.
حسن پور اظهار داشت: با اجرای این طرح، روستای رودبارک به شبکه ملی اطلاعات متصل و از اینترنت پهن باند برخوردار شد و اجرای فیبرنوری محور فولادمحله- رودبارک به طول ۱۳ کیلومتر از محل اعتبارات خدمات عمومی و اجباری دولت، در قالب توسعه ارتباطات روستایی یا «تار» انجام شد.
 

برچسب‌ها سمنان ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات سمنان ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباطات توسعه روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی درباره توسعه صنعت فضایی در کشور نوشت: «توسعه کاربرد‌های صنعت فضایی جز محور‌های مهم برنامه ۱۰ ساله صنعت فضایی کشور است.

 در این راستا، پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی و هوش مصنوعی از مأموریت‌های پژوهشگاه فضایی و مرکز هوش مصنوعی پژوهشگاه ارتباطات در تعامل با وزارت جهاد کشاورزی است که الحمدلله در حال پیشرفت است.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • اتصال جزایر سه‌گانه ایرانی خلیج فارس به سرزمین اصلی
  • وزیر ارتباطات : جزایر سه‌گانهٔ خلیج فارس با موفقیت از طریق فیبر نوری به سرزمین اصلی متصل شدند
  • خلیج فارس دریایی راهبردی در دنیای ارتباطات است
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • پایش سطح زیرکشت محصولات استراتژیک کشاورزی با استفاده از داده‌های فضایی
  • روستای «بن بید» به شبکه ملی اطلاعات متصل شد
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • کرمانشاه صاحب «سرزمین اقتصاد دیجیتال» می‌شود
  • راه ارتباطی ۳۵۰ روستای خراسان جنوبی بازگشایی شد