Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: ما در سروسامان دادن به مسائل اقتصادی دچار مشکلات و ضعف‌هایی بوده و کارنامه قابل قبولی نداریم و حال آنکه کشور ما ظرفیت بسیاری برای برخورداری از یک اقتصاد آبرومند و قوی دارد و مسوولان باید در این مسیر تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایرنا؛ محمدباقر قالیباف روز پنجشنبه در آیین هشتاد و چهارمین سالگرد شهادت آیت الله سیدحسن مدرس در اجتماع مردم کاشمر در جوار زیارتگاه این شهید افزود: وجود این ضعف ها و مشکلات در حوزه اقتصادی به دلیل نبود امکانات نیست، چراکه کشور ما فقیر نیست و ظرفیت های بسیاری برای توسعه و پیشرفت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس، ادعای انقلابی بودن داریم و حال آنکه فرد انقلابی نمی تواند به مشکلات بی توجه باشد.

رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس به دنبال وضع قوانین خوب برای توسعه کشور است و اصلاح قوانین نیازمند تصمیمات شجاعانه و اصلاح روندهای غلط اقتصادی کنونی است.

قالیباف گفت: وظیفه ما آن است که در خصوص افزایش نقدینگی و هدایت سرمایه گذاری نظام تصمیمت درست گرفته و مسیر را مشخص کنیم و با تامین مالی حوزه های سرمایه گذاری را فراهم کرده و با سرمایه های مردم در مسیر حرکت و سازندگی و شکوفایی اقتصاد کشور پیش برویم.

وی با بیان اینکه مدیر و قانونگذار باید مساله محور باشند، افزود: با وجود غنای منابع انسانی، برای پیشرفت زمان را از دست داده ایم، چراکه یا قانون خوب نداریم و یا قانونهای پر دست‌انداز داریم که مکلفیم با تلاشی شبانه روز برای رفع مشکلات مردم خواب و خوراک نداشته باشیم و همانند دوران دفاع مقدس عمل کنیم.

رییس قوه مقننه گفت: اکنون زمان آن است که کارآفرینان ترشیز در این منطقه پر از ثروت، به میدان بیایند و ما نیز وظیفه داریم موانع پیش پای آنان را برطرف کرده و اجازه ندهیم فرصت کار و نقش‌آفرینی از کارآفرینان و افراد خلاق گرفته شود.

قالیباف گفت: ما به عنوان نماینده مردم برای توسعه کشور در کنار مردم ایستاده ایم و با اولویت انقلاب و دین در کنار جوانان این کشور، بدون توجه به قوم و قبیله، باصلابت و خلاقیت در پی رفع مشکلات و حمایت از آنان هستیم.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • نامه مهم قالیباف به رئیسی
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • دولت نباید اقتصاد کشور را به موضوع ارز گره بزند
  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • پس لرزه برگزاری جلسه مجلس و دولت در دفتر قالیباف نه صحن مجلس