Web Analytics Made Easy - Statcounter

یدالله اکبری در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دربی ۹۷ هم گفت: این بازی همیشه سخت خواهد بود و برای دو تیم و هوادارانشان بسیار حساس است. استقلال اگر می خواهد برنده این دیدار باشد باید از موقعیت های به دست آمده استفاده کرده و اجازه گلزنی به حریف را ندهد.

وی در ادامه گفت: پرسپولیس هم در هفته گذشته عملکرد خوبی داشته.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها در یکی دو بازی اخیر بهتر شده اند و مطمئنا تلاش خواهند کرد تا مقابل استقلال ۳ امتیاز را از آن خود کنند.

اکبری در مورد انتخاب دروازه بان برای دروازه استقلال در این دیدار گفت: بهتر از هر کسی این بهزاد غلامپور است که می تواند آماده ترین گلر را برای دربی انتخاب کند. او با گلرها کار می کند و کاملا بر نقاط قوت و ضعف آنها آشناست اما اعتقاد دارم تجربه می تواند در این دیدار کمک زیادی به تیم کند و یک گلر با تجربه با آرامش بیشتر درون دروازه قرار بگیرد.

وی در پایان در خصوص درخواست استقلال برای داور خارجی گفت: با توجه به حساسیت بازی بهترین کار این است که برای این دیدار از یک داور خارجی استفاده شود. البته داوران داخلی هم شایسته هستند اما با سوت زدن یک داور خارجی، یک تیم متضرر نخواهد شد.

کد خبر 5365495

منبع: مهر

کلیدواژه: یدالله اکبری بهزاد غلامپور تیم فوتبال استقلال تهران كوين يامگا تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتسال ایران دربی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر والیبال تیم ملی فوتبال ایران فوتسال لیگ کشتی تنیس روی میز تیم ملی بسکتبال تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم

آفتاب‌‌نیوز :

آبی‌ها چهارشنبه شب در تبریز میهمان تراکتور هستند و این در حالی است که سیدحسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان استقلال به دلیل محرومیت در این بازی غایب خواهد بود. در غیاب او وظیفه حفاظت از دروازه آبی‌ها به محمد رضا خالدآبادی محول خواهد شد.

با وجود اینکه استقلال در این بازی حسین حسینی را در ترکیب ندارد، می‌خواهد با محمدرضا خالدآبادی با یک تیر دو نشان بزند. اینکه با گل نخوردن علاوه بر کسب سه امتیاز این دیدار عنوان بهترین خط دفاعی را یک بار دیگر از آن خود کند. اگر دروازه استقلال در این بازی بسته بماند و دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان باز شود استقلال یک بار دیگر عنوان بهترین خط دفاعی را از آن خود خواهد کرد. البته آبی‌ها برای برنده شدن علاوه بر بسته نگه داشتن دروازه باید گل بزنند و از سویی در صورتی که دروازه تیم پرسپولیس در مصاف با سپاهان یک بار دیگر باز شود، استقلال و پرسپولیس در تعداد گل‌های خورده مساوی می‌شوند و هر دو عنوان بهترین خط دفاعی لیگ برتر را مشترکا در اختیار خواهند گرفت.

تا به اینجای کار بهترین تیم در فاز دفاعی پرسپولیس است که ۱۳ بار دروازه‌اش باز شده است و استقلال یک گل نسبت به رقیب دیرینه بیشتر دریافت کرده است. البته اگر دروازه تیم استقلال در بازی با شمس آذر بعد از برتری ۳-۰ دوبار باز نمی‌شد، هم چنان این عنوان در اختیار آبی‌ها بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • داور بازی‌های حساس استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • شیطنت بچه تخس آرسنال در دربی! (عکس)‏
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • مورایس: بازی‌های حذفی هیچ‌گاه آسان نیست
  • بادامکی: باید برابر آلومینیوم باتجربه‌تر بازی می‌کردیم/ پرتاب اشیاء از سمت هواداران حریف بود
  • انتقام تراکتور از ذوب آهن و صعود در جام حذفی با ضربات پنالتی