Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان سه کشور اروپایی عضو برجام و انریکه مورا معاون. دبیر کل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا امروز (پنجشنبه) در ادامه رایزنی‌های دیپلمات فشرده در وین با علی باقری کنی مذاکره کننده ارشد جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

به گزارش برنا، این دیدار ساعاتی پس از آن صورت می‌گیرد که جمهوری اسلامی ایران متن پیشنهادی خود را در قالب دو موضوع لغو تحریم‌های ظالمانه و مسائل هسته‌ای برای دست یابی به توافق درباره ازسرگیری اجرای برجام به طرف مقابل ارائه داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر باقری به خبرنگاران ایرانی در وین گفت: طرف مقابل باید این اسناد را بررسی و آمادگی لازم را برای گفت‌وگوها و مذاکرات جدی با جمهوری اسلامی ایران در مورد متن های ارائه شده کسب کند.  اما نکته مهم این است که این گفت‌وگوها دارای آثار متنوع و متعدد بین المللی است

وی افزود: ما امیدواریم که بعد از ارائه پیشنهادهای جمهوری اسلامی ایران به طرف مقابل آنها بتوانند در کوتاه‌ترین زمان به یک جمع‌بندی برای ورود به گفت‌وگوهای جدی با جمهوری اسلامی ایران در مورد دو سندی که ارائه شده برسند.

معاون سیاسی وزیر امور خارجه بیان داشت: ما به طرف مقابل اعلام کردیم که برای ادامه گفت‌وگوها آمادگی داریم. در وین هستیم که گفت‌وگوها را ادامه دهیم. قاعدتا آن‌ها نیاز دارند که اسنادی را که ما در اختیار آن‌ها قرار دادیم بررسی کنند. اگر آن‌ها برای استمرار گفت‌وگوها آماده باشند ما هیچ مانعی در این زمینه نخواهیم داشت.

بر اساس برنامه اعلام شده، باقری عصر امروز با مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار خواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جمهوری اسلامی ایران جمهوری اسلامی ایران اسلامی ایران وزیر امور خارجه انرژی سه کشور اروپایی مورا جمهوری اسلامی ایران طرف مقابل گفت وگوها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مراسم وزن‌کشی و قرعه‌کشی رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۴ و همچنین نشست فنی این پیکارها صبح امروز در شهر «جیانگ‌یئن» کشور چین برگزار شد و نمایندگان ساندا و تالوی کشورمان حریفان خود را شناختند.

بر این اساس در وزن ۶۵- کیلوگرم زنان، صدیقه دریایی در نخستین دیدار خود به مصاف «دوی مهارابام» از هند می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید با برنده دیدار نمایندگان ترکیه و نپال پیکار کند. در وزن ۶۰- کیلوگرم نیز سهیلا منصوریان به مصاف «ژی‌چین لی» از چین می‌رود.

در وزن ۷۵- کیلوگرم زنان، شهربانو منصوریان به مصاف «رانی موندال» بندگلادش می‌رود. وی در صورت برتری در این دیدار باید به مصاف برنده رقابت چین و هند برود.

در بخش مردان و در وزن ۷۰- کیلوگرم محسن محمد سیفی در دور نخست با قرعه استراحت روبه‌رو شد. وی باید در مرحله دوم با برنده نپال و هنگ‌کنگ دیدار کند. در وزن ۷۵- کیلوگرم، سهیل موسوی با دارنده مدال نقره جهان «سعد بوجکا» از مراکش پیکار می‌کند. وی در صورت برتری باید با نماینده ترکیه دیدار کند.

در وزن ۸۰- علی‌خورشیدی با «المهدی سعیدی» از مراکش دیدار می‌کند. وی در صورت کسب برتری در این دیدار با برنده رقابت نپال و سنگال پیکار خواهد کرد. در وزن ۸۵- کیلوگرم، محمدرضا ریگی با «قاسم رابی» از اردن دیدار می‌کند.

در وزن ۹۰- کیلوگرم نیز سید معین تقوی «یحیی عمر» از اردن را پیش رو دارد و در صورت برتری باید با برنده دیدار ترکیه و نپال رقابت کند.

همچنین در تالو مردان نیز شاهین بنی‌طالبی، حسین قبله‌نما، مصطفی حسن‌زاده و در بخش زنان زهرا کیانی، هلیا اسدیان و زهرا جلیلی نمایندگان کشورمان در این بخش هستند.

۳۸ کشور در این رویداد حضور دارند.

کد خبر 6086766

دیگر خبرها

  • نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران نیستیم
  • واکنش رسمی آمریکا در خصوص مذکرات احیای برجام | مذاکره مستقیم در حال انجام است؟
  • آمریکا: در حال مذاکره مستقیم با ایران درباره برجام نیستیم
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد
  • دیدار رئیس شورای ریاست جمهوری بوسنی با سفیر ایران در سارایوو
  • ◄ دیدار کنسول هند با 16 خدمه هندی کشتی توقیفیMCS Aries
  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • دیدار استاندار ایالت پنجاب پاکستان با رئیس جمهوری اسلامی ایران
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت