Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:57:21 GMT

مسابقه اتومبیلرانی شتاب در کیش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۳۹۹۵

مسابقه اتومبیلرانی شتاب در کیش برگزار شد

به گزارش ایرنا، مسابقه اتومبیلرانی شتاب جام کاریز کیش با هدف ایجاد نشاط و هیجان میان ساکنان و گردشگران در باند پاراگلایدر جزیره با به مدت ۲ روز با حضور ۱۲۲ مسابقه دهنده در ۱۲ کلاس برگزار می شود.

رییس هیات اتومبیل رانی کیش به ایرنا گفت: امروز پنجشنبه حدود ۶۰ راننده در روز اول این مسابقاه در قالب ۶ کلاس از جمله تاپ استریت، SUV، GT۲  برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین نبوی افزود: فردا جمعه نیز همزمان با دومین روز از مسابقات بقیه شرکت کنندگان در ۶ کلاس تخصصی دیگر از جمله هشت سیلندر پلای پنج هزار سی سی، تاپ استریت پلاس، سوپر جی تی وان، موتورهای برقی سرعت برگزار با هم رقابت می کنند.

وی با بیان اینکه این مسابقه پیشتر در جزیره کیش برگزار می شد اما در ۲ سال گذشته به علت شیوع ویروس کرونا با وقفه مواجه شد اضافه کرد: برترین های این مسابقات روز دوشنبه طی آیینی اعلام می شوند.

نبوی افزود: این مسابقات با همکاری مرکز ورزش و تفریحات سالم، شهر زیرزمینی کاریز، هیات اتومبیلرانی، مرکز پاراگلایدر، پلیس راهنمایی ورانندگی در باند ۴۰۲ متری تفریحات هوایی برگزار شد.

برچسب‌ها فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کیش جزیره کیش هرمزگان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کیش جزیره کیش فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی کیش جزیره کیش هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۳۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • معرفی برترین های مسابقه فوتسال مهاجران آران وبیدگل
  • عکس | حضور یک بازیگر سینما در مسابقات بین المللی تنیس
  • درخشش تیم شنای هیئت جانبازان و توان یابان قم
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • مسابقات چند جانبه آفرود – قزوین