Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۲۱ نفر خبر داد و گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۴ بیمار جان خود را متاسفانه از دست دادند.

دکتر پرویز یزدان‌پناه افزود: هم اکنون ۱۴۸ بیمار در بیمارستان های استان بستری می باشند که ۶۶ نفر مبتلای قطعی و ۸ نفر از این بیماران در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کرونا در کهگیلویه و بویراحمد ۸۲ هزار و ۶۹۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۶۳۰ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR و رپید تست می باشد،حدود ۲۰ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و گچساران می باشند.

وی افزود:  متاسفانه در طی ٢٠ روز گذشته ،١٢ بیمار کرونایی در استان فوت نموده اند که ١١ بیمار سن بیشتر از ٦٥ سال داشته اند و فقط یک مورد سن ٥١ سال داشته است و ١٠ بیمار بیماری زمینه ای داشته اند . لذا لازم است همه افراد بالای  ٦٠ سال که دارای بیماری زمینه ای می باشند و یا فاقد بیماری رمینه ای می باشند دوز واکسن یادآور را تزریق نمایند تا شاهد کاهش مرگ و میر در سنین بالاتر از ٦٠ سال باشیم .

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یزدان پناه از مردم خواست که هرگونه علائم سرماخوردگی، تب، آبریزش بینی ،بدن درد و سایر نشانه های غیر معمول بیماری ها  را جدی بگیرند و سریعاً به نزدیکترین مرکز بهداشتی درمانی تحت پوشش خود برای شناسایی و شروع درمان زودهنگام بیماری مراجعه نمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد کروناویروس کرونا در ایران دانشگاه علوم پزشکی یاسوج کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • طرح شنابرای۴۰۰۰دانش آموز کهگیلویه و بویراحمدی اجرا می شود
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا