Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شمیرانات محسن منصوری استاندار تهران امروز پروژه گاز رسانی به روستای پس قلعه، شمالی ترین روستای شهرستان شمیرانات و آخرین روستای فاقد گاز این شهرستان را با حدود ۶۶۰۰ متر لوله گذاری و حدود ۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح کرد.

محسن منصوری استاندار تهران در حاشیه این افتتاح اظهار کرد: شهرستان شمیرانات در ابعاد مختلف اقتصادی جزو شهرستان‌های توانمند است اما زیر پوست همین شهر بعضا نقاطی را می‌بینیم که از حداقل‌های امکانات هم برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: روستای پس قلعه شمالی ترین روستای شهرستان شمیرانات و آخرین روستایی که فاقد گاز بوده است که امروز افتخار داریم که خدمت مردم شریف روستای پس قلعه باشیم که حدود ۲۵۰ خانوار دارد و ۶ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و مردم بسیار متدینی دارد.

استاندار تهران بیان کرد: این روستا به دلیل شرایط خاص و صعب العبوری که دارد و علارقم وجود موانع به لحاظ اجرایی پروژه، توانستیم گاز را به آخرین روستای شهرستان شمیرانات برسانیم.

منصوری ادامه داد: در سطح استان تهران به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار گاز رسانی شده و حال تصمیم این است که به روستاهای زیر ۲۰ خانوار گازرسانی شود و گازرسانی ۱۹ روستا ان‌شاءالله امسال تمام می‌شود و بعد از این مجموعا ۱۵ روستای دیگر باقی می‌ماند که با توجه به جلساتی که انجام شده تا آخر سال ۱۴۰۱ به آن‌ها نیز گازرسانی می‌شود.

انتهای پیام/ ق

منبع: فارس

کلیدواژه: روستا استاندار تهران تهران گاز شهرستان شمیرانات استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند

 کرم گودرزی در حاشیه جلسه با کارشناسان شرکت گاز لرستان اظهار کرد: از زمان شروع دولت سیزدهم، با اجرای بیش از ۱۵۰۰ کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع گاز، گازرسانی به ۲ شهر، ۴۳۰ روستا و بیش از ۱۴۳۴ واحد تولیدی، صنعتی و کشاورزی، اجرای ۲۵۰۰۰ علمک و اشتراک پذیری ۵۳۵۰۰ مشترک و اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ضریب نفوذ گازرسانی شهری به ۹۹/۹ درصد و ضریب نفوذ روستایی با برخورداری ۲۳۳۱ روستا به ۹۸/۵ درصد (حدود ۱۲درصد بالاتر از متوسط کشوری) رسیده است.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان بیان داشت: با برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری کلیه شهر‌ها و روستا‌های واجد شرایط استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.
گودرزی تصریح کرد: عملکرد فوق الذکر باعث گردیده که این شرکت همواره در شاخص‌های ملی و استانی به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر معرفی گردد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • زندگی لک‌لک‌ها در کنار مردم روستا +عکس
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • قدردانی از ۱۰۶ نفر از اعضای شورا‌های شهرستان فریدن
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار در روستای توتک شهرستان مروست
  • تزریق گاز به خطوط لوله ۶ روستای شهرستان سوادکوه
  • توسعه خط انتقال آب روستای آبخورده شهرستان پیرانشهر
  • یک روز ناب در دل طبیعت بکر در چند کیلومتری تهران
  • از اشتغالزایی تا صادرات در روستای چهلخانه