Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@08:44:13 GMT

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بیماران کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۵۴۲

شرایط پرداخت وام قرض الحسنه بیماران کرونایی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، عباس مرادپور اظهار کرد: تسهیلات قرض الحسنه‌ای برای بیماران کرونایی بستری در بیمارستان‌ها در نظر گرفته شده که شامل سرپرستان خانوار فاقد شغل و درآمد ثابت می‌شود. مبلغ این وام ۱۰ میلیون تومان به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت سه ساله است که اقساط ماهانه آن حدود ۳۰۰ هزار تومان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه فرایند پرداخت این وام از هفته آینده اجرایی می‌شود، گفت: دو بانک مهر اقتصاد ایران و بانک رسالت این تسهیلات را پرداخت می‌کنند.

مرادپور افزود: ما اطلاعات مربوط به این افراد را از وزارت بهداشت دریافت و با هماهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن‌ها را بررسی می‌کنیم و به این افراد از طریق پیامک و تماس تلفنی اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی گفت: متقاضیان برای این منظور به بانک‌ها مراجعه نکنند.

سرپرست معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد افزود: از طریق اعتبارسنجی برای دریافت ضمانت استفاده می‌شود و با حداقل تضمین‌ها پرداخت وام انجام خواهد شد.

کد خبر 5366149

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت امور اقتصادی و دارایی تسهیلات کرونایی ویروس کرونا قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی تجارت ایران و سوریه گمرک ایران نهضت ملی مسکن قیمت یورو قیمت سکه بهار آزادی لایحه بودجه 1401 تجارت خارجی سازمان امور مالیاتی اوپک کالاهای اساسی سید جواد ساداتی نژاد بانک مرکزی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی

آفتاب‌‌نیوز :

متخصصان تغذیه و سلامت افراد دیابتی را به خوردن انواع خاصی از میوه‌ها تشویق می‌کنند که نه تنها برای بدن مفید هستند بلکه به کنترل انسولین خون نیز کمک می‌کنند.

به گزارش سایت تخصصی نیو ایج آنلاین، فهرستی از میوه‌های مفید برای کنترل انسولین در بیماران دیابتی عبارتند از:

- گریپ فروت قرمز که یکی از سالم‌ترین و مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افراد دیابتی است و مصرف روزانه نصف این میوه توصیه می‌شود.

- مصرف انواع توت‌ها نیز به دلیل داشتن آنتی‌اکسیدان و فیبر خوراکی زیاد و ویتامین‌های مختلف برای سلامت این بیماران موثر است.

- هندوانه و طالبی نیز به دلیل دارا بودن ویتامین‌های B و C و بتاکاروتن و پتاسیم نیز برای بیماران دیابتی توصیه می‌شود.

- میوه دیگری که مصرف آن برای دیابتی‌ها توصیه می‌شود، هلو است که سرشار از ویتامین‌های A و C، پتاسیم و فیبر خوراکی است.

- زردآلو نیز از میوه‌های تابستانی سرشار از فیبر خوراکی و ویتامین A است که ذخیره کربوهیدرات آن، پایین و خوردن آن برای افراد دیابتی مفید است.

- سیب بخصوص پوست آن، حاوی آنتی‌اکسیدان و منبع غنی از فیبر خوراکی و ویتامین C است.

- مصرف گلابی و کیوی و پرتقال نیز به دلیل داشتن پتاسیم و فیبر خوراکی فراوان و کربوهیدرات اندک برای افراد دیابتی توصیه می‌شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • معمای وام ازدواج ۱۴۰۳ چگونه حل می‌شود؟
  • پوشش بیمه‌ای تجهیزات دست و پای افراد قطع عضو
  • پرداخت بیش از ۲۱ هزار فقره تسهیلات توسط صندوق‌های قرض الحسنه
  • آن چه علم به تازگی درباره قاعدگی زنان کشف کرده است
  • پرداخت بیش از ۲۲۷ میلیارد ریال وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • پست بانک ایران بخشنامه پرداخت تسهیلات مسکن فرزند سوم یا بیشتر را در سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • مناسب‌ترین میوه‌ها برای بیماران دیابتی
  • ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد
  • ‏جزییات پرداخت ارز حجاج/ ارز حج مغایرتی با ارز مسافرتی ندارد