Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم تاجیک نوری عصر پنجشنبه در نشست شورای اداری پیشوا با اشاره به اینکه رعایت نظم در امور برای پیشرفت و زمانبندی کارها بسیار مهم است اظهار داشت: مردم نیز همین انتظار را از مسئولان دارند این نظم از پاسخ به یک نامه گرفته تا حضور در جلسات و وعده‌هایی که به مردم داده می‌شود باید رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاجیک نوری افزود: شفافیت در امور و قانونمداری، پیوست عدالت در همه برنامه‌ها و فعالیت‌ها، مبارزه با فساد و همدلی و هماهنگی بین دستگاه‌ها، نهادها، گروه‌ها و سازمان‌ها در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد.

فرماندار پیشوا گفت: شهرستان پیشوا علیرغم کمبودها، پتانسیل‌های زیادی داشته و به دلیل ظرفیت شهرک صنعتی و نزدیکی به تهران، از مناطق جذاب برای سرمایه‌گذاران است.

وی با تاکید بر اینکه مردم «ارباب رجوع» و ما مسئولان «مستخدم» هستیم و در معنای این دو واژه باید دقت کنیم؛ اگر نمی‌توانیم مشکل کسی را حل نمائیم حداقل باید با روی خوش با آنها برخورد کنیم عنوان داشت: لازم است پیشوا به دلیل ظرفیت وجودی امامزاده جعفر (ع) به عنوان قطب فرهنگی جنوب شرق استان تهران معرفی شود و دستگاه‌های فرهنگی این مهم را در دستور کار خود قرار دهند.

تاجیک نوری گفت: اولویت به کارگیری نیروها بر شایسته‌سالاری بوده و جذب و استخدام بستگان ممنوع است و نباید فردی در یک اداره، شهرداری یا دهیاری به دلیل وابستگی نسبی و فامیلی، از امکاناتی برخوردار شود که فرد دیگری با همان امتیازات از آن محروم باشد و باید با استفاده از ظرفیت فضای مجازی و ارائه اخبار و گزارش‌های خوب به بهبود حال مردم کمک کرد و گزارش‌ها باید به موقع و هنرمندانه به مردم ارائه شود و در این صورت ظرفیت و همراهی مردم برای حل مشکلات افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار پیشوا با انتقاد از اینکه برخی از مدیران کل حدود دو سال است در این شهرستان حضور نیافته‌اند که به هر دلیلی، قابل پذیرش نیست افزود: پیشوا بخشی از سرزمین مدیریتی‌شان است و بر حسب وظیفه‌ای که دارند باید حضور یافته و مشکلات مردم را حل کنند.

کد خبر 5366152

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانداری پیشوا پیشوا ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله لیگ برتر فوتبال ایران عکس استانها آلودگی هوا معلولان ایلام گناوه شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!

در این فیلم آمده است:

«دلم می‌خواهد اسم پسرم را بگذارم یزید یا معاویه.

الحمدلله ان‌شاءالله در آینده یزیدها زیاد می‌شوند!

◽️تصور کن اسم پسرم یزیدبن‌عبدالله باشد.

به به! خدا نگهدارش باشد. اسم قشنگی است الحمدلله! »

این فیلم از آن جهت منتشر می‌شود چراکه پان‌ترک‌ها منکر حضور وهابی‌ها در شمال ارس هستند!

رسانه دانلود

دیگر خبرها

  • قابل توجه پان‌ترک‌ها که منکر حضور وهابی‌ها در باکو هستند!
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • ایران دیگر ظرفیت پذیرش اتباع افغانستانی جدید را ندارد
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • کارگران در تحقق شعار سال نقش غیر قابل انکار دارند
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد
  • ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری افزایش یافت
  • پیگیری طلب میلیاردی مردم از یک شرکت خصوصی
  • مسوولان از ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد شمال فارس نیز استفاده کنند