Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال شهرداری آستارا و سایپا تهران عصر پنجشنبه در هفته هشتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور (جام آزادگان) رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت این بازی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

این دیدار به میزبانی تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت و زیر بارش باران انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نیمه اول این دیدار تیمهای شهرداری آستارا و سایپا یک بازی متعادلی را از خود به نمایش گذاشتند و همچنین به دلیل بارش شدید باران و لغزندگی زمین، ۲ تیم نتوانستند بازی قابل قبولی را از خود ارائه دهند و اکثر اوقات توپ در میانه میدان جریان داشت.

در نیمه دوم نیز ۲ تیم یک بازی کسل کننده‌ای را از خود به نمایش گذاشتند و به همین دلیل موقعیت‌های خطرناکی نیز ایجاد نشد که البته بارش باران و لغزندگی زمین از یک سو و همچنین گیر کردن توپ در آب که به دلیل بارش باران در نقاطی از زمین جمع شده بود، از کیفیت این دیدار کاسته بود.

با این وجود تیمهای فوتبال شهرداری آستارا و سایپا تهران یک بازی برابری را به نمایش گذاشتند تا در نهایت این مسابقه بدون رد و بدل شدن گلی و با نتیجه مساوی خاتمه یابد تا هر ۲ تیم، یک امتیاز از این بازی را کسب کند.

قضاوت این دیدار را ، امیرسامان سلطانی برعهده داشت که رضا حیدری و امین قدیری به عنوان کمک داور در این بازی حضور یافتند، فرهاد امینی به عنون داور چهارم و فرشید افشار به عنوان ناظر گروه داوری در این بازی حضور یافتند.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با ترکیب نیما علیپور، امید سام‌کن، سعید لاور، جهانگیر عسگری، جواد آقایی‌پور، محمدابراهیم رضازاده، علیرضا مصطفایی، حبیب افرا ، جابر نصیری ، مجتبی محبوب مجاز ، فرشید پاداش و با سرمربیگری فرشاد پیوس مقابل سایپا قرار گرفت.

همچنین تیم فوتبال سایپا با ترکیب محمدرضا خزایی‌فرد، روزبه شاه‌علیدوست، جواد نصیر، عارف حاجی‌عبدی، محمد عبادزاده، بهروز هوشمند، مهرداد حیدری، حسین مالکی، آرش مهری بابادی، پوریا بالی لاشک، ایمان غلامی و با سرمربیگری محمدسعید اخباری رو در روی شهرداری آستارا قرار گرفت.

پیش از برگزاری این مسابقه و تا پایان هفته هفتم رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری بندرآستارا با کسب ۱۱ امتیاز در مکان هشتم جدول و سایپا نیز با کسب ۹ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول رده‌بندی قرار داشتند. در حال حاضر نیز شهرداری با نتیجه کلی  امتیاز از هشت بازی در رده نهم جدول قرار دارد.

در رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می‌پردازند که ملوان و شهرداری بندر آستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

برچسب‌ها فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی فوتبال رشت فدراسیون های ورزشی گیلان شهرداری آستارا و سایپا فوتبال شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور

مسابقات لیگ دو استان تهران به دلیل ضرب و شتم داور به حالت تعلیق درآمد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی هیئت فوتبال استان تهران، به دنبال حواشی رخ داده در جریان بازی تیم های آرمان آفرینان و اتحاد ستارگان ابتدا از سوی کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران دستوری موقت علیه خاطیان صادر شد.

پیامد صدور این حکم نشست فوری دیگری در کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران برگزار و مقرر شد در راستای ایجاد آرامش و حفظ جایگاه داوران فعال در فوتبال تهران، برگزاری کلیه مسابقات لیگ دو و توابع استان تهران تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سال جاری به حالت تعلیق درآید.

لذا به اطلاع عموم می رساند که کمیته انضباطی هیئت فوتبال استان تهران قصد دارد به دور از هیاهو و در فضایی کاملا آرام به تخلفات رخ داده در این بازی رسیدگی و مطابق با قوانین، مجازات های لازم را برای متخلفان در روزهای آتی صادر نماید.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • بلیط فروشی بازی استقلال و تراکتور آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی