Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@03:20:46 GMT

بوریس جانسون یک دلقک است

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۸۰۶

بوریس جانسون یک دلقک است

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از گاردین، امانوئل مکرون، رئیس‌ جمهور فرانسه از بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس به عنوان یک دلقک یاد کرد.

گاردین نوشت: مجله سیاسی فرانسوی (Le Canard enchaîné) گزارش داد که مکرون گفته است نخست وزیر انگلیس، نگرش یک فرد مبتذل را دارد.

این در حالی است که رئیس جمهور فرانسه  پس از غرق شدن قایق پناهجویان در کانال مانش از  رفتار جانسون شکایت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارش‌ها، مکرون اعلام کرده غم انگیز است که می‌بینیم کشور بزرگی که می‌توانیم با همکاری آن کار‌های زیادی انجام دهیم از سوی یک دلقک هدایت می‌شود.

سفیر سابق فرانسه در انگلیس به رادیو تایمز گفت که روابط بین فرانسه و انگلیس هیچ وقت به این بدی نبوده است.

رئیس جمهور فرانسه اظهار کرد که برگزیت نقطه شروع سیرک جانسون است. او خیلی سریع متوجه شد که وضعیت برای انگلیسی‌ها فاجعه بار است. هیچ بنزینی در پمپ‌ بنزین‌های کشورش  وجود ندارد و با کمبود بسیاری از محصولات روبه رو شده است. او قصد دارد فرانسه را قربانی کند. موقعیت‌های ساده را به مسائل پیچیده تبدیل می‌کند. او این کار را در بسیاری از موارد مثلا بر سر ماهیگیری یا ماجرای قرارداد زیردریایی با استرالیا انجام داده است. ما از ماه مارس با او مشکل داریم. 

در چند ماه اخیر پروتکل ایرلند شمالی عامل افزایش تنش میان انگلیس و فرانسه بود. این پروتکل بخشی از توافق برگزیت (خروج انگلیس از اتحادیه اروپا) محسوب می‌شود و به موجب آن حقوق ماهیگیری در بخش‌های دریایی افزایش یافته که مورد مناقشه بسیار میان دو طرف است.

ماه گذشته نیز درگیری بین دو کشور اروپایی به دلیل اعطای مجوز ماهیگیری از سوی انگلیس بالا گرفت؛ تا جایی که فرانسه یکی از کشتی‌های انگلیس را توقیف و به ناخدای آن اعلام کرد که در دادگاه حاضر شود.

صنعت ماهیگیری در فرانسه و انگلیس بسیار کوچک اما برای هر دوی آن‌ها پراهمیت است. چندی پیش، ماهیگیران فرانسوی در اعتراض به توافق میان فرانسه و انگلیس بر سر مجوز‌های ماهیگیری، بنادر کانال مانش را برای تردد کشتی‌ها و انتقال کالا مسدود کردند.

چندی پیش هم با مرگ تعدادی از پناهجویانی که با عبور از کانال مانش قصد داشتند خود را به اروپا برسانند تنش‌ها بین پاریس و لندن بالا گرفت و دو طرف هر کدام دیگری را مسئول رسیدگی به موضوع پناهجویان دانست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه نخست وزیر انگلیس تنش انگلیس و فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب

کیانوش احسانی پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب هنگام پایش، گشت و کنترل زیستگاه‌ها و منابع آبی سطح حوزه استحفاظی موفق به کشف و ضبط بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری شدند.

وی افزود: این چندمین بار طی هفته‌های اخیر است که مأموران نسبت به جمع آوری تورهای پهن شده توسط صیادان غیر مجاز در سد تنگ حمام شهرستان سرپل ذهاب اقدام می‌کنند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سرپل ذهاب بیان کرد: مناطق و زیستگاه‌های تحت مدیریت این شهرستان به صورت شبانه روزی توسط مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پایش و کنترل می‌شود.

احسانی پور تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف با متخلفان برابر ضوابط و مقررات زیست محیطی برخورد قانونی خواهد شد.

کد خبر 6090776

دیگر خبرها

  • کنگره آمريکا دیوان بین‌المللی کیفری را تهدید کرد
  • جدول کفش طلای 24-2023؛ همان همیشگی!
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز
  • کشف بیش از ۶۰۰ متر تور ماهیگیری از صیادان غیرمجاز در سرپل ذهاب
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • دیدنی های امروز؛ از اعتراضات ضداسرائیلی تا مهمات منفجر نشده در غزه
  • هیچ بستری برای مذاکره بین اوکراین و روسیه وجود ندارد
  • تولید ۸۰ درصد تورهای ماهیگیری در سیستان و بلوچستان
  • صادرات خودرو ترکیه / مشتریان اول: ایتالیا، انگلیس، فرانسه و آلمان
  • ماهیگیری با دست خالی! (فیلم)