Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@15:29:52 GMT

قیمت گوشی گلکسی S۲۱ FE در اروپا مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۸۴۸

قیمت گوشی گلکسی S۲۱ FE در اروپا مشخص شد

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، انتظار می‌رود گوشی هوشمند Galaxy S۲۱ Fan Edition سامسونگ در اوایل ژانویه سال ۲۰۲۲ عرضه شود. طراحی این گوشی نیز مشخص است، زیرا رندر‌های آن از طریق منابع متعدد در چند ماه گذشته به دفعات به نمایش درآمده است. اکنون نیز نشریه Winfuture.de قبل از معرفی رسمی آن، رندر‌های با وضوح بالا و جدیدی از گوشی گلکسی S۲۱ FE را به اشتراک گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گوشی Galaxy S۲۱ FE را می‌توان در چهار رنگ مختلف مشاهده کرد. این نشریه ادعا کرد که این دستگاه در دو نسخه ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه خواهد شد. این مدل‌ها احتمالا در اروپا به ترتیب حدود ۶۶۰ یورو و ۷۰۵ یورو قیمت خواهند داشت، اما در آلمان، این مدل‌ها به ترتیب با قیمت ۶۴۹ یورو و ۶۹۹ یورو به فروش خواهند رسید.

مشخصات Samsung Galaxy S۲۱ FE

شایعات نشان داده اند که ممکن است گوشی Galaxy S۲۱ Fan Edition با صفحه نمایش ۶.۴۱ اینچی +AMOLED FHD عرضه شود که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین انتظار می‌رود که این گوشی ضد گرد و غبار و مقاوم در برابر آب (IP۶۸) باشد.

گوشی S۲۱ FE در برخی از بازار‌ها مانند ایالات متحده با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که مدل تراشه آن در اروپا و هند Exynos ۲۱۰۰ باشد. اما در کل هنوز باید منتظر ماند تا این گوشی را از نزدیک دید.

بیشتر بخوانید

رونمایی سامسونگ از کوچکترین سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در موبایل

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلکسی سامسونگ شرکت سامسونگ Galaxy S۲۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

اتحادیه اروپا اعلام کرد این اتحادیه و آژانس انکشاف و همکاری سوئیس 20 میلیون یورو را برای توانمندسازی جوامع محلی و کاهش اثرات منفی تغییرات آب و هوایی به افغانستان کمک می کند.

در این اعلامیه آمده است ۱۵ میلیون یورو این کمک‌ها‏ از سوی اتحادیه اروپا و ۵ میلیون دیگر آن از سوی آژانس انکشاف و همکاری سوئیس در اختیار نهاد افغان‌اید و شرکایش قرار خواهد گرفت.

اتحادیه اروپا همچنین افزوده است این کمک‌ها به افراد آسیب دیده در چهار ولایت افغانستان اختصاص یافته است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کمک ۲۰ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • کمبود کالا و افزایش قیمت در کمین بازار موبایل و لپ‌تاپ؟
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • گوشی ویوو Y38 5G عرضه شد
  • کف قیمت نفت در ۸۰ دلار محکم شد
  • لزوم بررسی قیمت گوشی های نوکیا در بازار از سوی وزارت صمت
  • قیمت گوشی امروز 12 اردیبهشت 1403
  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • سیاست‌های بروکسل علت اصلی گرانی گاز در اروپا
  • گوشی شیائومی 14 SE ماه آینده عرضه می‌شود