Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری رسمی کره شمالی امروز (پنج‌شنبه) گزارش داد، رهبر کره شمالی تاکید کرده که این کشور باید برای یک "تلاش بسیار عظیم" در سال آینده به منظور ادامه پیشرفت‌ها در حوزه‌هایی چون دفاع، کشاورزی و ساخت و ساز آماده شود.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی این اظهارات را روز چهارشنبه در نشست کمیته مرکزی دفتر سیاسی حزب حاکم کارگر مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه تصمیم گرفته شد تا نشست عمومی این کمیته ماه آتی برگزار شود.

براساس گزارش خبرگزاری رسمی کره شمالی موسوم به KCNA، کیم جونگ اون در این نشست گفت: در حالی که کره شمالی همچنان با مشکلات اقتصادی مواجه است، حزب حاکم در تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده و اجرای برنامه اقصادی پنج ساله که اوایل سال جاری میلادی اعلام کردیم، موفق بوده است.

وی افزود: بسیار دلگرم کننده است که تغییرات مثبت در کل امور دولتی از جمله سیاست، اقتصاد، فرهنگ و دفاع ملی ایجاد شده و مدیریت پایدار اقتصاد دولتی و موفقیت‌های بزرگ در بخش‌های کشاورزی و ساخت و ساز گواه آن است.

کیم جونگ اون در ادامه گفت: سال آینده یک سال بسیار مهم است چرا که ما باید در آن تلاشی بزرگ به اندازه تلاشی که امسال انجام دادیم، انجام دهیم.    

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کره شمالی کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟

به گزارش خبرآنلاین، این مطالعه نشان می‌دهد که از میان تکانه‌های تحریمی و تکانه‌های پولی، تحریم‌ها اثر بیشتر و طولانی‌مدت‌تری بر افزایش تورم در اقتصاد ایران دارند.

دنیای اقتصاد نوشت:احمدرضا جلالی نائینی، اقتصاددان، در ارائه آخرین مطالعه خود بر این نکته تاکید کرد که با وجود غالب بودن اثر تحریم و نرخ ارز، در بلندمدت عامل پولی تعیین‌کننده اصلی نرخ تورم است و نباید از آن غافل شد.

این استاد دانشگاه تاکید کرد که تورم در اقتصاد ایران، پس از نوسانات نرخ ارز، به ترتیب تحت تاثیر انتظارات تورمی و رشد پول قرار دارد.

به عقیده این استاد دانشگاه، با توجه به اثرگذاری تکانه خارجی بر کاهش ارزش ریال و نیاز واحدهای تولیدی به سرمایه در گردش، سیاست‌گذار پولی با بده‌-بستان میان رکود و تورم مواجه می‌شود و با پاسخ به این نیاز، متغیرهای پولی نظیر پایه پولی را افزایش می‌دهد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901212

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین بازیگران افزایش تورم کدامند؟
  • تلاش برای شکستن خواب بذر خاویار گیاهی در خراسان شمالی
  • جهش تولیدات صنعتی با کمک بخش نخبگانی از طریق تقویت حضور دانش‌بنیان‌ها در صنایع بزرگ
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سردار سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • نامه رهبر انقلاب به دانشجویان منشا تحولات عظیم اروپا و آمریکا شد
  • مخبر: باید برای تقویت انگیزه معلمان تلاش کنیم
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • تشریح ظرفیت‌های فرهنگ ولایی خراسان شمالی در دهه کرامت ضروری است
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا