Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی پارسایی روز  پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: تیم هندبال پسران رده سنی نونهالان فرازبام خاییز دهدشت در مرحله گروهی با کسب سه پیروزی پیاپی به مرحله حذفی رقابت های کشوری صعود کرد.

وی بیان کرد: در مرحله حذفی این رقابت ها تیم مدعی فرازبام خائیز دهدشت مدافع عنوان قهرمانی در یک بازی برتر و سریع با نتیجه ۲۴ بر ۲۱ چاپخانه طلاکوب مشهد را شکست داده و به نیمه نهایی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارسایی تصریح کرد:  مرحله نیمه نهایی این مسابقات با برگزاری دو دیدار بین تیم های سنگ آهن بافق یزد  و سپاهان اصفهان و  فرازبام خائیز دهدشت و هیات هندبال جهرم پیگیری شد.

وی اضافه کرد: در مرحله نیمه نهایی تیم های سپاهان اصفهان و فراز بام خائیز دهدشت با شکست حریفان خود به دیدار فینال این مسابقات راه یافتند.

مسابقه‌ هندبال نونهالان قهرمانی کشور با حضور ۲۸ تیم از مناطق مختلف کشور با حضور ۵۰۰ ورزشکار از روز شنبه ۶ آذر هفته جاری در شهر یزد آغاز شده بود.

 این رقابت‌ها به میزبانی هیات هندبال یزد در ۶ گروه به صورت دوره‌ای و مجتمع با رعایت نکات بهداشتی در سالن‌های حضرت رقیه (س) و شهید صدوقی (ره) در حال برگزاری است.

در پایان این مسابقه‌ها که با نظارت فدراسیون پیگیری می‌شود نفرهای برتر برای شرکت در اردوی تیم‌ملی هندبال نونهالان کشور انتخاب و زمان آن از سوی فدراسیون اعلام می‌شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت ۷۱۳ هزار نفری بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

برچسب‌ها دهدشت فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهدشت فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان دهدشت فدراسیون هندبال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی ، مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی و آخرین مرحله توزیع سهمیه المپیک پاریس از ۳۱ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ماه با حضور ۴۳۳ ورزشکار از ۸۳ کشور در دوحه قطر برگزار می‌شود.

در پنجمین روز این مسابقات و در مرحله مقدماتی اسکیت آقایان علی دوستی و امیرمحمد دادگر در خط آتش قرار می‌گیرند.

برنامه روز پنجم مسابقات به شرح زیر است:

جمعه، ۷ اردیبهشت ماه:
مقدماتی اسکیت آقایان - ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۳۰

کد خبر 6088858

دیگر خبرها

  • پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی ناکام در صعود!
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال
  • مقایسه آماری ایران و تایلند قبل از فینال/ مورد عجیب تیم ملی ایران
  • هوادار با شکست مس سونگون صعود کرد
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • برنامه روز پنجم مسابقات تیراندازی
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • برنامه روز پنجم مسابقات/ ۲ تیرانداز در خط آتش