Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@08:30:25 GMT

آخرین روستای تهران از نعمت گاز برخوردار شد

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۴۹۵۰

آخرین روستای تهران از نعمت گاز برخوردار شد

به گزارش ایرنا اهالی این روستا نیز در مراسم بهره‌برداری از گازرسانی به روستای پَس قلعه شمیرانات با ۲۵۰ خانوار در شمالی‌ترین منطقه تهران شرکت داشتند.

استاندار تهران در این مراسم با اشاره به بهره‌برداری از این پروژه گفت: اقدمات اجرایی این پروژه از یکسال پیش با کار و تلاش شبانه روزی مهندسین آغاز شد و امروز نیز در آستانه فصل سرما این پروژه به بهره‌برداری خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اجرای این طرح با ۶ هزار و ۵۰۰  متر لوله‌گذاری حدود ۸۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

محسن منصوری به ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی روستای پَس قلعه اشاره کرد و گفت: دولت آمادگی دارد در قالب طرح مشترکی بین دهیاری و بخش خصوصی شرایط بهتری را برای گردشگری منطقه ایجاد کند.

فرماندار شهرستان شمیرانات نیز در این مراسم با اشاره به موقعیت جغرافیایی این منطقه گفت: در این منطقه ظرفیت‌های خوبی وجود دارد و ان‌شاالله با برنامه‌ریزی صحیح و درست خدمت‌رسانی لازم به مردم این شهرستان ارائه خواهد شد.

سید مهدی ساداتی افزود: بزرگترین گلزار شهدا بعد از بهشت زهرا(س) در امامزاده چیذر قرار دارد،همچنین قرار گرفتن امامزاده صالح در منطقه نیز قابل توجه است و در حوزه فرهنگی اقدامات متنوعی در منطقه انجام می‌شود.

به گزارش ایرنا، در بازدید استاندار تهران از شهرستان شمیرانات، جلسه‌ای شورای تأمین، شورای اداری شهرستان برگزار شد.

همچنین در ادامه استاندار تهران در سومین بخش از سفر خود به شهرستان شمیرانات با در آستان مقدس امام زاده صالح (ع) این شهرستان با قرائت فاتحه به مقام شهید فخری‌زاده ادای احترام کرد.

برچسب‌ها شرکت ملی گاز ایران استان تهران محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت ملی گاز ایران استان تهران محسن منصوری شرکت ملی گاز ایران استان تهران محسن منصوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۴۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ

کریمی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان زارچ گفت: با توجه به اینکه سطح زیرکشت درختان گردو در روستای دربید قابل توجه می‌باشد و برخی از درختان منطقه از ارقام کم محصول و کم کیفیت می‌باشد بحث اصلاح درختان گردو در این منطقه در دستور کار جهاد کشاورزی شهرستان قرار گرفت و بحث پیوند این درختان با ارقام پرمحصول مطرح شد.

وی افزود: امیدواریم با اجرای این طرح افزایش سودآوری و بهره وری در منطقه را شاهد باشیم.

طرح سرشاخه کاری درختان گردو با همکاری معاونت بهبود تولیدات گیاهی و مدیریت امور باغبانی سازمان جهاد کشاروزی در روستای دربید که از روستا‌های ییلاقی شهرستان می‌باشد و سطح زیرکشت گردو قابل توجهی دارد اجرا شد.

پیوند سرشاخه کاری گردو یا عمل تغییر تاج درختان مسن به فعالیتی گفته می‌شود که با پیوند نوع رقم تاج درخت را تغییر داده و با این کار کیفیت و میزان عملکرد درخت را افزایش داد، در این کار پس از پیوند درخت به هر روشی باید تا یک سال از درخت مراقبت کرد؛ و از لحاظ چیدن و برداشت محصول بسیار راحتر می‌باشد؛ و باعث تولید یکدست و بالا رفتن بازار پسندی محصول خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • پل سوخته کلا در قائمشهر با همت راهداران به زودی به بهره برداری می رسد
  • پل سوخته کلا به زودی به بهره برداری می‌رسد
  • بهره مندی هشت روستای مجتمع امام علی (ع) شهرستان کرمانشاه از آب آشامیدنی
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • ۴۰ روستای شهرستان اهر از نعمت آب شرب برخوردار شدند
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تداوم ساخت پارکینگ در محلات کم برخوردار و دارای معابر باریک و فشرده
  • اجرای طرح سرشاخه کاری درختان گردو در زارچ
  • بهره‌مندی ۲۳۷ روستای آذربایجان‌غربی از نعمت گاز‌طبیعی