Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر شاهین بوشهر برابر ویستا توربین تهران به تساوی بدون گل رضایت داد و پارس جنوبی دیگر نماینده استان بوشهر در لیگ دسته اول فوتبال برابر شهرداری همدان به پیروزی رسید.

در هفته هشتم لیگ دسته اول فوتبال ایران ویستاتوربین در ورزشگاه شهدای شهر قدس تهران میزبان شاهین شهرداری بوشهر بود که این مسابقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه ۴۵ بازیکن شاهین از داور کارت قرمز دریافت کرد. محمد ره آورد از زمین اخراج شد و ویستایی‌ها یک نیمه کامل فرصت داشته باشند با استفاده از برتری عددی دروازه حریف را باز کنند که این اتفاق رخ نداد.

ویستاتوربین با این تساوی ۱۰ امتیازی شد و در رتبه دهم جدول قرار گرفت. شاهین شهرداری بوشهر نیز همچنان وضعیت نامناسبی دارد و با سه امتیاز در رده هفدهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است.

پارس جنوبی نیز دیگر نماینده استان بوشهر برابر با شهرداری همدان با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

حمیدرضا نادری در دقیقه ۵۵ تک گل این دیدار را به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال شهرداری همدان با ۱۲ امتیاز در جایگاه هفتم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور و تیم فوتبال پارس جنوبی جم با این پیروزی در رده چهاردهم جدول با ۸ امتیاز قرار گرفته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی پارس جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد

تیم بسکتبال طبیعت تهران با درخشش ستاره آمریکایی خود، بازی نخستش در نیمه‌نهایی لیگ برتر را برد.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، از ساعت ۱۶ امروز(شنبه - ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و طبیعت تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی طبیعت به پایان رسید.

نخستین بازی این سری در حالی به پایان رسید که شاگردان مهران شاهین‌طبع به عنوان میهمان، موفق شدند با نتیجه ۷۴ - ۸۴ مقابل شاگردان مهران حاتمی به عنوان میزبان، به پیروزی دست یافته و یک بر صفر سری را پیش بیفتند.

به‌جز کوارتر دوم که با پیروزی ۲۱ - ۱۴ ذوب‌آهن به پایان رسید، در کوارترهای اول، سوم و چهارم این تیم طبیعت تهران بود که به ترتیب با نتایج ۱۷-۱۹، ۱۵-۲۵ و ۲۱-۲۶ به برتری رسید تا در مجموع با ۱۰ امتیازی برتری، نخستین بازی سری را با برد پشت سر بگذارند.

همانند سایر بازی‌های تیم طبیعت تهران در پلی‌آف لیگ برتر ایران، «جردن استیونس» پوینت گارد آمریکایی تیم طبیعت با کسب ۴۱ امتیاز، تاثیرگذارین بازیکن زمین بود و ستاره این دیدار حساس شد. 

سری‌های مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر ایران به صورت سه از پنج برگزار می‌شود و هر تیمی که سه بازی از پنج بازی را مقابل حریفش پیروز شود، سری را برده و راهی فینال لیگ برتر خواهد شد.

بازی دوم این دو تیم نیز روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ساعت ۱۶ به میزبانی اصفهان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیروزی شاهین‌طبع در جدال مهران‌های بسکتبال/ استیونس همچنان می‌درخشد
  • قیمت روز خودرو صفر داخلی در کارخانه و بازار آزاد(۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+جدول
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • ژست برنده اکبرپور در خوش و بش با سپاهانی‌ها!
  • جدال نوراللهی و اینیستا برنده نداشت
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • قیمت جدید شاهین در بازار / این مدل ۸۷۰ میلیون تومان شد + جدول قیمت