Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی رجب زاده عصر پنجشنبه پس از برتری تیمش مقابل رایکا بابل در جمع خبرنگاران بیان داشت: بازی را خوب شروع کردیم و در هردو نیمه به جز ۱۵ دقیقه پایانی، نبض بازی را در اختیار داشتیم و در نیمه دوم خوش موقع و درست در زمانیکه در حال فشار روی دروازه حریف بودیم به گل رسیدیم و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری نیز به ثمر برسانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما یک تیم بی ادعا و به دنبال پیشرفت اما دارای نواقصی هستیم و باید روی نقاط ضعف خود کار کنیم و در این بازی هم بدلیل آنکه فیلم بازی‌های قبلی رایکا را دیده بودیم در تمرینات روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کردیم ضمن اینکه بچه‌های ما روی توپ‌های هوایی و قطری حریف به خوبی کار کردند.

سرمربی تیم شهدای قشقایی در خصوص بازی درورزشگاه حافظیه بیان کرد: ابتدا باید از مدیریت باشگاه بابت پیگیری برای بازی در این ورزشگاه تشکر کنم و اما در مورد کیفیت چمن حافظیه باید بگویم که این چمن دارای کیفیت خیلی بالایی نیست اما از زمین بعثت خیلی بهتر است.

رجب زاده همچنین از صداوسیمای مرکز فارس خواست تا بازی‌های این تیم را به صورت زنده پخش کند تا بازیکنان بهتر دیده شوند و با انگیزه تر به میدان روند.

تیم فوتبال شهدای قشقایی در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور عصر امروز پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه با یک گل مقابل تیم رایکا بابل به برتری رسید.

کد خبر 5366199

منبع: مهر

کلیدواژه: مهدی رجب زاده حسین قشقایی لیگ دسته اول فوتبال ویروس کرونا بوشهر آمار کرونا کرمانشاه گرگان واکسن کرونا زلزله عکس استانها آلودگی هوا لیگ برتر فوتبال ایران ایلام معلولان گناوه شهرداری قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۱۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت ۱۸:۴۵ امروز آغاز و از سایت آنتن پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فجر سپاسی و گل گهرسیرجان امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز فجر سپاسی و گل گهرسیرجان

جام حذفی ایران (فجر سپاسی - گل گهرسیرجان) ساعت ۱۸:۴۵؛ پخش زنده از سایت آنتن

کد خبر 748079

دیگر خبرها

  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • ساعت پخش زنده بازی سپاهان و استقلال آبی پوش ملاثانی‌ + پخش آنلاین
  • ساعت پخش زنده بازی تراکتور و ذوب آهن‌ + پخش آنلاین
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • فجر ساعت پخش زنده بازی فجر سپاسی و گل گهرسیرجان‌ + پخش آنلاین
  • پیگیری وضعیت نرخ کرایه تاکسی در استان سمنان
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • تجلیل از خیران همراه کمیته امداد در فارس