Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا پیروز قربانی عصر پنجشنبه  پس از بازی در جمع خبرنگاران گفت: هر چند بازیکنان  ما پس از دریافت گل بازی بهتری نمایش دادند اما برای اینکه نتیجه را تغییر دهیم کافی نبود.

بازیکن سابق تیم استقلال تهران ادامه داد: کار سختی  پیش رو  داریم و پیش از هر چیز باید ذهنیت بازیکنان را تغییر دهیم که این امر هم نیاز به زمان دارد،  اگر ذهن بازیکنانم عوض شود از نظر فوتبالی می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فوتبال دسته یک کیفیت خوبی ندارد

قربانی در خصوص کیفیت مسابقات فوتبال دسته یک هم گفت: مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار نیست و دلیل اصلی آن هم این است  که مربیان ثبات ندارند و زیاد تغییر می کنند و کمتر شاهد هستیم یک مربی سه سال با تیمش کار کند تا بتواند تفکرات خود را پیاده کند.

وی با اشاره به اینکه مربیان هم باید دانش فنی خود را بالا ببرند، بیان داشت: مربیان و حتی مدیران تیم ها هم ثبات ماندن ندارند و ما مربیان باید وقت بیشتری صرف تیم های خود بکنیم تا هم کیفیت مسابقات بالا برود و هم شاهد گل های بیشتری باشیم.

به فوتبال پایه ها اهمیت داده نمی شود 

پیشکسوت باشگاه استقلال تهران تاکید کرد: موضوعی که باید مد نظر فدراسیون و باشگاه قرار گیرد است این است که باید به فوتبال پایه ها اهمیت بیشتری داده شود، تا زمانی که این مشکل حل نشود نمی توان امیدوار بود که فوتبال بزرگسالان چه در لیگ برتر و چه در لیگ دسته یک با کیفیت برگزار شود ضمن اینکه مدیران باشگاه ها هم برای ماندن بر مسند کار نتیجه گرا شده اند.              

وی در خصوص قضاوت داور بازی هم گفت: داور این دیدار در نتیجه بازی تاثیرگذار نبود و قضاوت خوبی داشت، برخی از داوران اعصاب خرد کن هستند.

دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و رایکا بابل از هفته هشتم مسابقات فوتبال دسته یک کشور که عصر پنجشنبه در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان پایان یافت.

در پایان هفته هشتم تیم ملوان بندر انزلی با ۱۸ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار گرفت، تیم قشقایی شیراز با ۱۶ و تیم خیبرخرم آباد هم با ۱۵ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند و تیم رایکا بابل هم با ۱۰ امتیاز سیزدهم است.

  در رقابت های فوتبال دسته یک جام آزادگان ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی تیم های اول و دوم جدول جواز صعود به لیگ برتر دوره بیست و دوم دریافت خواهند کرد و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

بادران تهران، شاهین شهرداری بوشهر و ماشین سازی  تبریز هم سه تیم انتهای جدول هستند.

برچسب‌ها لیگ دسته اول فوتبال ورزشگاه حافظیه شیراز قشقایی شیراز تیم فوتبال رایکا بابل

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ دسته اول فوتبال ورزشگاه حافظیه شیراز قشقایی شیراز لیگ دسته اول فوتبال ورزشگاه حافظیه شیراز قشقایی شیراز تیم فوتبال رایکا بابل فوتبال دسته یک رایکا بابل تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد

آفتاب‌‌نیوز :

وحید امیری در حاشیه مراسم اختتامیه برنامه قهرمان ایران درمورد انتخاب پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن به عنوان برترین صحنه سال ورزش کشور، اظهار داشت: از مردم عزیز به این خاطر که با آرای خیلی خوبی به تیم ملی فوتبال رای دادند، تشکر می‌کنم. واقعا برتری مقابل ژاپن صحنه ماندگاری بود و بازیکنان تیم ملی با تمام وجود این پیروزی را کسب کردند.

امیدوارم آن‌ها در ادامه راه بتوانند جوابگوی این محبت و لطف باشند. وی درمورد اینکه خودش در نیمه نهایی جام ملت‌های ۲۰۱۹ جزء نفراتی بود که شکست ۳ بر صفر مقابل ژاپن را متحمل شد و آیا دلش نمی‌خواست در پیروزی تاریخی جام ملت‌های ۲۰۲۳ حضور داشته باشد، گفت: باور کنید یا وجود غیبت در بازی اخیر مقابل ژاپن یکی از بهترین روز‌های زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و کلی کیف کردیم. از راه دور هم با بازیکنان تماس گرفته و تشکر کردم، اما متاسفانه تیم ما نتوانست با برتری در بازی مقابل قطر به فینال برسد.

هافبک ملی‌پوش پرسپولیس درپاسخ به این سوال که با توجه به مصدومیت و دوری از شرایط خوب، مدت‌ها است به تیم ملی دعوت نشده و آیا قرار است با این تیم خداحافظی کند، گفت: امروز سعی کردم به عنوان یک بازیکن تیم ملی مسئولیت دریافت جایزه را برعهده بگیرم. همچنان به عنوان یک سرباز در خدمت این تیم هستم و هر زمان امیر قلعه‌نویی صلاح بداند که می‌توانیم به تیم ملی کمک کنیم، قطعا این آمادگی را دارم.

امیری درمورد واگذاری پرسپولیس و استقلال و اینکه آیا مالکان جدید سرخ‌پوشان می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند، گفت: باید به هواداران هر ۲ تیم به خاطر این اتفاق که سال‌ها منتظرش بودیم تبریک ویژه بگویم و امیدوارم شاهد روز‌های خوبی برای پرسپولیس و استقلال باشیم چراکه بخش زیادی از قدرت فوتبال ایران بستگی به عملکرد این ۲ باشگاه دارد.

وی درخصوص رقابت با استقلال برای کسب قهرمانی، توضیح داد: برای تمام تیم‌ها احترام قائل هستیم، اما تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و بازی به بازی پیش می‌رویم. امیدوارم در نهایت هر تیمی که لایق‌تر است قهرمانی را به دست بیاورد. هافبک پرسپولیس درمورد رقابت غیرجالب بیانیه‌نویسی ۲ تیم در خارج از زمین مسابقه، گفت: متأسفانه این اتفاق در فوتبال ما وجود دارد، اما امیدوارم همه اتفاقات فوتبالی درون زمین رقم بخورد و روح جوانمردی را شاهد باشیم.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • تن هاخ: منچستریونایتد در حال حاضر یکی از پویاترین و سرگرم کننده‌ترین تیم‌های لیگ برتر است
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • حسینی بعد از حذف پرسپولیس: هنوز کار خاصی نکرده‌ایم
  • صحبت‌های سرمربی آلومینیوم اراک پس از حذف پرسپولیس
  • آرنه اسلوت یا روبن آموریم؛ آن‌ها به چه فوتبالی علاقه‌ دارند و چگونه فکر می‌کنند؟ / ایستگاه تاکتیک
  • سبک بازی فجر را می‌پسندم/فرصتی برای اشتباه نداریم
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم