Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها – کاروان هنری روایت حبیب نخستین برنامه خود را در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت اجرا کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، کاروان هنری روایت حبیب عصر امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سپهبد قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت به اجرای برنامه پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری استان کرمان در گفت‌وگو با تسنیم از راه اندازی کاروان هنر روایت حبیب در کشور خبر داد و اظهار داشت: این کاروان هنری با مشارکت حوزه هنری کشور، مکتب شهید سلیمانی، بنیاد شهید و بنیاد شهید سلیمانی 10 برنامه در 10 استان کشور با محوریت شهید سپهبد قاسم سلیمانی اجرا می‌کنند.

وی با بیان اینکه نخستین برنامه این کاروان در استان کرمان و در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در گلزار شهدای کرمان بود گفت: این برنامه‌ها به نوعی آغاز مراسمات دومین سالگرد شهید سلیمانی است.

رئیس حوزه هنری استان کرمان با اشاره به اینکه این کاروان سه برنامه در گلزار شهدای کرمان دارد افزود: این برنامه‌ها به ترتیب عصر پنجشنبه، نیمه شب جمعه در ویژه برنامه به وقت حاج قاسم و عصر جمعه در گلزار شهدای کرمان است.

فرمانده سپاه استان کرمان: کشور در گام دوم انقلاب اسلامی به حاج قاسم‌ها نیاز دارد‌همایش مدیران هیئت‌های محوری و برگزیده کشور در کرمان آغاز به کار کرد

 

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های روایت حبیب در کرمان بیان کرد:عصر امروز مجموعه نمایشگاهی روایت حبیب با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان در بیت الزهرا (س) افتتاح شد.

اسدی با بیان اینکه برنامه اصلی کاروان هنر روایت حبیب شب خاطره با محوریت حاج قاسم  است گفت: این برنامه ساعت 6 شنبه شب در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان کرمان با حضور راویان کشوری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/511/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی شهید استان کرمان گلزار شهدای کرمان شهید سلیمانی کاروان هنری استان کرمان روایت حبیب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۲۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها

حبیب‌زاده، منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس را ناصحیح دانست و گفت: به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است». - اخبار سیاسی -

حبیب‌زاده منتخب مردم مرند در مجلس شورای اسلامی ضمن نادرست دانستن روایت کامران غضنفری از دیدار با یکی از مدیران مجلس به خبرنگار تسنیم گفت: «من در آن جلسه مورد اشاره دکتر غضنفری بوده‌ام، به هیچ وجه بحثی درباره قول و وعده برای رأی دادن به ریاست مجلس نبوده و خلاف‌گویی است».

حبیب‌زاده که در این جلسه حاضر بوده، در ادامه به آنچه در این جلسه اتفاق افتاده اشاره کرد و گفت: « آنچه بوده توضیحات اینجانب درباره اعتقادم به مدیریت آقای قالیباف بوده که آقای غضنفری در این میان از آن مقام محترم اجرایی درخواست کرد که درباره عدم تصویب طرح صیانت و فضای مجازی از رئیس محترم مجلس سوال کند، من یک سرباز حضرت آقا و فردی بدون وابستگی به هیچ جریانی هستم و آقای غضنفری را هم فردی دلسوز دیدم اما روایت ایشان صحیح نیست».

این نماینده منتخب مجلس دوازدهم در پایان تصریح کرد: «در آن جلسه آن مسئول مربوطه از آقای غضنفری مدارکش را گرفت و کارهای کارت تردد ایشان به مجلس را برایش انجام داد و خیلی هم احترامش کرد و حرفهای وعده مالی و کمیسیون غیرواقعی هست، در آستانه آغاز کار مجلس دوازدهم بدون حاشیه ها باید دنبال خدمت بی منت به مردم و فداکاری برای انقلاب و مردم باشیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • فیلم/ آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • آخرین وضعیت گلزار شهدای کرمان پس از ورود سیلاب
  • پیکر مادر شهید «حسن محمدی» به خاک سپرده شد
  • تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • تحریر زندگی شهدای کودک و نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان