Web Analytics Made Easy - Statcounter

بد شانسی پشت بد شانسی؛ جالوروسی برای دیدار مقابل اینتر غایبان زیادی خواهد داشت

ژوزه مورینیو پس از شکست در برابر بولونیا، تیمش را آماده دیدار حساس رم - اینتر در روز شنبه می‌ کند.

طرفداری | در جریان بازی شب گذشته بولونیا - رم، تامی آبراهام و ریک کارسدورپ با دریافت پنجمین کارت زرد این فصل خود، شانس حضور در دیدار تیمشان مقابل نراتزوری را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به جز این دو محروم، رم غایبان دیگری برای بازی بعدی خواهد داشت.

به گزارش اسکای ایتالیا، استفان الشعراوی که در اواسط بازی دیشب به دلیل آسیب دیدگی زمین مسابقه را ترک کرده بود، با مصدومیتی عضلانی مواجه شده است. ماهیچه ساق پای راست او دچار آسیب شده و غیبتی ۲ تا ۳ هفته ای برای او تخمین زده می شود. شرایط الشعراوی در روزهای آینده مورد بررسی بیشتر قرار می گیرد.

گونزالو ویار و آفنا جیان هم به دلیل ابتلا به کرونا ویروس نمی توانند در دیدار مقابل اینتر همراه تیم باشند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! آجورلو: یک جماعت سیاسی از دولت قبل هستند که نمی گذارند استقلال قهرمان شود؛ پوست شان را می کنم حمایت خسرو حیدری از آجورلو؛ کامنت جالب سردار آزمون / عکس شوخی عجیب آرتورو ویدال با مسئول تابلوی تعویض در کنار زمین در جریان دیدار اینتر و اسپتزیا / فیلم پپ گواردیولا و 150 پیروزی در لیگ برتر انگلیس؛ رکورد سر الکس فرگوسن شکسته شد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال

۱۱ بازیکن اصلی تیم فوتبال تراکتور برای دیدار مقابل تیم فوتبال استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر مشخص شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال تراکتور تبریز از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز مقابل استقلال صف‌آرایی می‌کند. حمید مطهری سرمربی تراکتور ترکیب تیمش را برای این بازی به شرح زیر اعلام کرد:

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیرارسلان مطهری.

این دیدار به قضاوت پیام حیدری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • ضربه بزرگ به فرانسه! مصدومیت احتمالی لوکاس هرناندز برای یورو
  • ترس در پاریس؛ رباط صلیبی لوکاس هرناندز پاره شد؟
  • آخرین وضعیت ادرسون مورائس پس از آسیب دیدگی مقابل ناتینگهام فارست
  • رونمایی از ترکیب تراکتور مقابل استقلال
  • نگاهی به تقابل ذوب‌آهن و نساجی؛ جدال برای بقا
  • سرنوشت دیدار تراکتور و استقلال در دستان دو بازیکن
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید