Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها_تیم والیبال بانوان ریف اصفهان در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر والیبال تیم جوانان زرتشتی یزد را شکست داد و نخستین برد فصل را جشن گرفت. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  اصفهان،  تیم والیبال بانوان ریف در هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان کشور، جام سردار دل‌ها، تیم والیبال بانوان جوانان زرتشتی یزد با نتیجه 3 بر 2 شکست داده و نخستین برد خود را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ریف اصفهان که در 6 هفته گذشته مغلوب حریفان شده و 6 شکست پیاپی را به دست آورده بود، در هفته هفتم رقابت‌ها به مضاف تیم جوانان زرتشتی یزد رفته و نخستین برد فصلش را به دست آورد.

در این بازی که از ساعت 16 امروز در سالن امام علی(ع) اصفهان برگزار شد، هر 2 تیم بازی پایاپی و جذابی را به نمایش گذاشتند.

تیم ریف اصفهان ست‌های اول، سوم و پنجم این بازی را با امتیازات 25 بر 18 ، 25 بر 19 و 15 بر 12از آن خود کرد و تیم جوانان زرتشتی یزد در ست‌های دوم و چهارم با امتیازات 25 بر 17 و 25 بر 22 پیروز شد.

اما ذوب‌آهن و باریج اسانس کاشان دو نماینده دیگر والیبال بانوان استان اصفهان امروز مقابل تیم‌های ورامین و مهرسان به میدان رفتند و رقبای خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست دادند.

لیگ‌برتر والیبال بانوان| پیروزی مدعیان در هفته هفتملیگ‌برتر والیبال بانوان| پیروزی خودروسازان در هفته ششم/ ذوب آهن به سختی بر باریج اسانس غلبه کردتیم والیبال بانوان باریج اسانس کاشان ستارگان فارس را با شکست بدرقه کرد

 

سایر نتایج هفته هفتم لیگ برتر والیبال بانوان به شرح زیر است:

سایپا 3 – ستارگان فارس صفر

ست اول(25 بر 19) - ست دوم (25 بر 17) - ست سوم (25 بر 21)

مس‌رفسنجان صفر - پیکان 3

ست اول(15 بر 25) - ست دوم (22 بر 25) - ست سوم (18 بر 25)

والیبال بانوان ورامین صفر – ذوب‌آهن اصفهان 3

ست اول(9 بر 25) - ست دوم (11 بر 25) - ست سوم (7 بر 25)

باریج اسانس کاشان 3 – مهرسان صفر

ست اول(25 بر 16) - ست دوم (25 بر 21) - ست سوم (25بر 15)

انتهای پیام/170/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال بانوان تیم والیبال بانوان جوانان زرتشتی یزد هفته هفتم باریج اسانس ست دوم ست سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال

صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود با ۴۰ امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد.  

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، نشان قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد.  

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی ۲۴ -۳۲ در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند.  

صنعت مس کرمان با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به ۷ رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند.  

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است.  

 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • قهرمانی زودرس مس کرمان در لیگ برتر هندبال
  • پیروزی ذوب آهن در دومین دیدار مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • مس کرمان فاتح لیگ برتر هندبال
  • تیم هندبال مس کرمان جشن قهرمانی را در خانه گرفت
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • قهرمانی مس‌های شکست ناپذیر در دل کویر
  • جشن قهرمانی مسی‌های شکست‌ناپذیر در دل کویر
  • ذوب‌آهن به نیمه‌نهایی لیگ بسکتبال برگشت/ جبران شکست مقابل طبیعت
  • لیگ برتر بسکتبال| پیروزی طبیعت بر ذوب‌آهن در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی
  • پیروزی طبیعت در نخستین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال