Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@16:47:41 GMT

عرضه های اولیه جذاب در راه هستند

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۲۵۶۳۶

عشقی گفت: عرضه‌های اولیه جذابی داریم که به تدریج وارد بورس می‌شوند. به تناسب کشش بازار این عرضه‌ها انجام خواهد شد و نباید فشار مضاعفی به بازار بیاوریم. با رفع ابهاماتی که وجود دارد و بتوانیم اعتماد را جلب کنیم، قطعا بازار این کشش را خواهد داشت.

مجید عشقی رییس سازمان بورس گفت: شرکتهای بورسی سودآوری خوبی دارند و اعداد تابلوی بورسی جذاب هستند

وی گفت: روند سودآوری شرکتهای بورسی تا پایان سال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عشقی گفت: با وجود قطعی برق در تابستان اما شرکتهای بورسی همچنان سود می دادند.

عرضه های اولیه به تدریج وارد بورس می شوند

عشقی گفت: عرضه‌های اولیه جذابی داریم که به تدریج وارد بورس می‌شوند. به تناسب کشش بازار این عرضه‌ها انجام خواهد شد و نباید فشار مضاعفی به بازار بیاوریم. با رفع ابهاماتی که وجود دارد و بتوانیم اعتماد را جلب کنیم، قطعا بازار این کشش را خواهد داشت.

رییس سازمان بورس همچنین وعده داد: شفاف سازی صورتهای مالی بانک ها بزودی انجام می شود.

 

منبع: انتخاب

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: بازار بورس سودآوری سازمان بورس شرکت های بورسی عرضه های اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درآمد ترید در فارکس چقدر است؟

نقطه نظرات متفاوتی درباره درآمد ترید در فارکس وجود دارد که بسیاری از این نقطه نظرات تحت تاثیر ارتباط افراد با این بازار ارائه می‌شود و گاهی اوقات استناد به آنها ممکن است یک چالش بسیار بزرگ برای سرمایه‌گذاری شما در بازارهای بین‌المللی ایجاد کند. مثلاً اگر شما از کسی که در حال همکاری با بروکرهای فارکس برای رسیدن به سود است، در این باره سوال کنید عملاً هیچ واکنش منفی از آنها دریافت نخواهید کرد.

همچنین تمام افرادی که به نوعی در خدمات مربوط به بازار فارکس فعالیت دارند شرایط مشابهی خواهند داشت. اما ما در این مقاله با شما همراه هستیم تا به صورت کاملاً واقع بینانه و صادقانه درآمد ترید در فارکس را برای شما تشریح کنیم. همچنین نکات و روش‌هایی را نیز به شما معرفی خواهیم کرد که رسیدن به درآمد دلاری در بازار فارکس را برای شما نه ۱۰۰ و تضمین شده اما در دسترس‌تر قرار دهد. آیا بهترین دوره آموزش فارکس در ایران می‌تواند تضمین کننده موفقیت ما در این بازار باشد؟ این سوال هم یکی از چالش‌هایی است که قرار است به آن نیز پاسخ صریح و روشن بدهیم.

کلیک کنید و بیشتر بخوانید: فارکس چیست ؟

درآمد ترید در فارکس

قبل از هر چیزی باید به این نکته بپردازیم که درآمد ترید در فارکس به چه عواملی بستگی دارد و چه کسانی در چه شرایطی می‌توانند به فارکس به عنوان یک شغل نگاه کرده و روی درآمد آن حساب کنند؟ همانطور که احتمالاً می‌دانید تمام معامله‌گران ایرانی در بازار فارکس موفق نبودند و حتی آمارها و ارقام غیر رسمی نشان از این دارد که درصد قابل توجهی از تریدرهای ایرانی در این بازار به هیچ درآمدی نرسیده و بازار را با شکست ترک می‌کنند.

اگر بخواهیم خود را از میان افراد شکست خورده خارج کرده و به جمع کسانی اضافه کنیم که تریدهای موفقی در بازار فارکس دارند ابتدا باید خصوصیات این افراد را شناسایی کرده و بدانیم آنها چه وجه مشترکی با یکدیگر دارند. این ترفند باعث می‌شود تا ما پای خود را جا پای آنها قرار داده و شانس بیشتری برای رسیدن به درآمد دلاری در بازار فارکس داشته باشیم.‌

تجربه معاملاتی در فارکس

اولین مشخصه‌ مشترکی که تمام تریدرهای موفق با یکدیگر دارند تجربه معاملاتی در این بازار است. البته برخلاف گذشته که رسیدن به یک تجربه معاملاتی در بازار فارکس نیاز به زمان داشت و عملاً درآمد ترید در فارکس تحت تاثیر حضور افراد برای سال‌های طولانی در این بازار قرار می‌گرفت، استفاده از کمک مربی و شرکت در کلاس‌هایی که همزمان با ارائه آموزش‌های حرفه‌ای، با جلسات لایو ترید تجربه معاملاتی شماره افزایش می‌دهد، امکان رسیدن به تجربه معاملاتی بالا از همان ابتدای ورود به این بازار وجود دارد. البته اگر شما مسیر را درست انتخاب کرده و در دوره آموزشی شرکت کنید که فقط به بیان تیتروار روش‌های معاملاتی در این بازار نپرداخته و شما را به عنوان یک تریدر وارد بازار فارکس کند.

مهارت های تحلیلی

مسلماً تفاوت‌های زیادی را می‌توانیم در مهارت‌های تحلیلگری تریدرهای ایرانی در بازار فارکس شاهد باشیم. هر چقدر تسلط روی مهارت‌های تحلیلگری در بازار فارکس بیشتر باشد عملاً نتیجه نهایی نیز بهتر خواهد شد. تحلیل تکنیکال فارکس و تحلیل فاندامنتال فارکس دو روش تحلیلی هستند که امکان ترید در این بازار را برای کاربران فراهم می‌کنند و رسیدن به تسلط کامل و کافی در آنها نیاز به استفاده از خدمات آموزشی حرفه‌ای دارد. البته علاوه بر آموزش‌های حضوری می‌توان از بهترین پکیج آموزش فارکس برای یادگیری مهارت‌ها نیز استفاده کرد.

بالانس اولیه

نکته بعدی که آن را نیز می‌توانیم از جمله عوامل موثر بر میزان درآمد ترید در فارکس بدانیم، بالانس اولیه یا سرمایه اولیه کاربر برای شروع معاملات این بازار است. اگر بخواهیم بازار فارکس را مانند یک کسب و کار برای رسیدن به درآمد دلاری در نظر بگیریم عملاً میزان سرمایه اولیه است که می‌تواند نقش تاثیرگذاری بر روی درآمد نهایی تریدر در این بازار داشته باشد. هر چقدر شما بالانس اولیه بیشتری داشته باشید، با ریسک‌های کمتر می‌توانید به سود بیشتر در معاملات بازار فارکس برسید.

اهداف و تارگت های معاملاتی

آخرین نکته‌ای که می توان آن را نیز در لیست موارد اشتراک میان تریدرهای موفق ایرانی فارکس قرار داد، اهداف و تارگت‌های معاملاتی در این بازار هستند. درصد قابل توجهی از کاربران ایرانی با این امید که با معاملات بازار فارکس به سودهای هیجانی رسیده و تبدیل به میلیاردرهای سال بعد شوند، معاملات این بازار را آغاز می‌کنند که اصلاً اهداف و تارگت‌های منطقی نبوده و همین موضوع در نهایت باعث شکست قطعی آنها می‌شود. اما اکثر تریدرهای موفق دارای اهداف کاملاً منطقی بوده و معاملات و میزان ریسک خود را در بازار فارکس به گونه‌ای در نظر می‌گیرند که در نهایت این میزان درآمد منطقی را در یک بازه زمانی مشخص مانند ماهانه برای آنها رقم بزند.

البته در نگاه اول ممکن است این موضوع چندان اهمیت بالایی نداشته باشد اما واقعیت اینجاست که میزان تاثیر پذیری این موضوع روی شرایط روانی تریدرها و میزان ریسک گریزی آنها در معاملات بازار فارکس بسیار زیاد بوده و در نهایت تمایز اصلی میان افراد موفق و افراد شکست خورده در بازار فارکس تحت تاثیر همین موضوع قرار می‌گیرد.

درآمد تریدرهای ایرانی

با توجه به نکاتی که به عنوان عوامل موثر بر درآمد ترید در فارکس در بالا به آنها اشاره کردیم، درآمد تریدرهای ایرانی در این بازار را می‌توان تخمین زد. البته نکته بسیار جذاب درآمد بازار فارکس این است که شما در این بازار به دلار پول به دست می‌آورید و با توجه به افزایش قیمت‌های روزافزون دلار در ایران، سود حاصل از این معاملات به صورت تصاعدی ایجاد می‌شود. اگر بخواهیم در این باره کاملاً واقع بینانه و صادقانه صحبت کنیم به این نتیجه می‌رسیم که هر چند اکثر تریدرهای ایرانی در بازار فارکس ناموفق بوده و این بازار را با شکست ترک می‌کنند، اما آن دسته از افراد موفق درآمد جذابی در معاملات بازار فارکس دارند.

متوسط سود ماهانه در فارکس

آمارهای غیر رسمی نشان می‌دهد که متوسط سود ماهانه در فارکس ۵ تا ۲۰ درصد میزان بالانس اولیه برای تریدرها در این بازار است. یعنی اگر شما ۱۰ هزار دلار سرمایه اولیه را وارد بازار فارکس کرده و با تمام نکات حرفه‌ای لازم و مهارت‌های کافی معاملات خود را در این بازار آغاز کرده باشید، یک درآمد ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ دلاری در هر ماه برای شما نشان از رفتار منطقی در فرایند ترید در این بازار خواهد داشت.

با این حساب عملاً شما می‌توانید روی درآمد ترید در فارکس حساب کنید به شرطی که تمام بسترهای اولیه و پیش زمینه‌های لازم برای موفقیت در این بازار را برای خود فراهم کنید. شاید اگر بخواهیم تنها یک نصیحت برای رسیدن به شرایط ایدئال در معاملات بازار فارکس به شما ارائه کنیم، استفاده از دوره‌های آموزشی حرفه‌ای و حضوری برای یادگیری مهارت‌های ترید در بازار فارکس است. اگر شما در کنار اساتیدی قرار بگیرید که خودشان تریدرهای موفقی در این بازار هستند عملاً ورود شما به تیم تریدرهای موفق به مراتب در دسترس‌تر خواهد بود. در میان دوره‌های آموزشی موجود در فضای آموزش فارکس در ایران، دوره‌های خیلی زیادی نیستند که چنین مشخصاتی را داشته باشند و پیدا کردن بهترین دوره آموزش فارکس در ایران برای شما آنچنان هم پیچیده نیست.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901247

دیگر خبرها

  • واگذاری شازند کاملاً شفاف و در فرآیندی قانونی بوده است
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • ۵۰ دستگاه کامیونت فورس در بورس کالا عرضه می‌شود
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • کوچ نقدینگی از بازار طلا و ارز به بازار سرمایه/ بورس جذاب شد
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • عرضه‌های امروز بورس کالا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳