Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دکتر «اسماعیل غنیان» عصر پنجشنبه در نشست مجمع خیرین سلامت استان کرمانشاه افزود: در مرحله اول خیرین تهیه تجهیزات، لوازم پزشکی و ماسک و دستکش را در نقاط مختلف کشور سامان دادند و اقدامات بسیار خوبی در شرایط بحرانی کرونا انجام دادند و بخش دوم فعالیت خیرین، کمک‌های مؤمنانه بود.

وی اظهار داشت: در سال گذشته اقدامات شایسته ای در کارنامه مجمع خیرین ثبت شده است و در بسیاری از شهرهای کشور نیز بیمارستان های خیریه داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون مجمع خیرین کشور گفت: شناسایی و ساماندهی خیرین فعال در امر سلامت، برنامه ریزی برای بهره گیری صحیح از کمک ها و مشارکت های مردمی و هدایت این کمک ها به اولویت های دانشگاه در حوزه سلامت از اهداف این مجمع است.

وی در پایان با بیان اینکه هم اکنون ۱۵۰ هزار خیر در سراسر کشور در کنار ما هستند، افزود:  از ابتدای تاسیس مجمع خیرین ۳۰۰ دفتر مجمع خیرین در کشور فعال شده‌ است.  

مدیرعامل مجمع خیرین کرمانشاه هم در این نشست گفت: خیرین سلامت این استان اقدامات بسیاری را در زمینه های مختلف انجام داده اند و با تمام مشکلات اقتصادی فعالیت خیرین در حوزه سلامت همچنان ادامه دارد.  

«اردشیر شهبازی» افزود: پس از زلزله سال ۹۶ کرمانشاه آثار تخریبی بسیاری در استان بر جای ماند و بیش از ۶۶ پروژه تخریب شد که بار بسیاری بر دوش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گذاشت.

مدیرعامل مجمع خیرین کرمانشاه گفت: از این تعداد ۱۶ پروژه به مجمع خیرین تحویل شد که معاون توسعه دانشگاه و همکاران این معاونت در اجرای این پروژه ها همکاری بسیار خوبی با ما داشتند که جای تقدیر دارد.  

وی احداث ۱۶ پروژه درمانی در مناطق زلزله زده استان با هشت میلیارد و ۷۵۱ میلیون تومان اعتبار، ساخت چهار پروژه طی سال‌های ۹۸ تا ۱۴۰۰ با چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و معرفی بیش از ۷۰۰ بیمار نیازمند و صعب العلاج به بانک قرض الحسنه مهر ایران برای دریافت تسهیلات بانکی در مجموع به مبلغ چهار میلیارد تومان را از مهمترین فعالیت های سومین مجمع خیرین استان کرمانشاه عنوان کرد.

در انتخابات امروز مجمع خیرین سلامت کرمانشاه، جهانبخش شکری، اردشیر شهبازی، حسین بیگلری، بابک ایزدی، فیض الله منصوری، علی معینی و فرحناز رضوان مدنی به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره مجمع خیرین سلامت استان انتخاب شدند.  

عبدالحسین زهتابان و خسرو سرتیپی هم به عنوان اعضای علی البدل و عبدالرضا آرمانده و مولاداد حسینی هم به عنوان بازرسین و شاکر محمدی نیز به عنوان بازرس علی البدل برگزیده شدند.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه بهداشت و سلامت زلزله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کرمانشاه کرمانشاه بهداشت و سلامت زلزله خیرین سلامت مجمع خیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، بهزيستي در اين طرح کار ارجاع و پرداخت کمک هزينه براي جراحي و خريد عينک را بر عهده دارد.
شهبازي مدير کل بهزيستي استان کرمانشاه گفته :طرح غربالگري بينايي در سنين طلايي 3 تا 6 سال موجب ميشود تا با تشخيص و درمان زود هنگام مشکلات بينايي / از معلوليت کم بينايي و نابينايي پيشگيري شود .
به گفته شهبازي قرار است بهزيستي استان کرمانشاه درصورت نياز کودکان به درمانهاي بعدي /مانند جراحي وعينک براي خانواده هاي تحت پوشش همه هزينه ها و براي ديگر خانواده ها هم بخشي از هزينه ها را پرداخت کند
آنطور که شهبازي مي گويد پارسال 66 هزار کودک کرمانشاهي در پوشش طرح غربالگري بينايي قرار گرفتند . از اين شمار 700 کودک که نيازمند درمان هاي بعدي بودند به مراکز تخصصي ارجاع شدند کمک هزينه هاي درمان از 2 تا سي ميليون تومان به آنان پرداخت شده است .
غربالگري بينايي و شنوايي نوزادان و کودکان و همچنين غربالگري ژنتيک از راهکاري هاي پيشگيرانه بهزيستي براي کاهش و درمان معلوليت هاي جسمي و حرکتي است .
پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي مانند اعتياد آموزش هاي پيش از ازدواج و مهارت هاي زندگي هم در بخش آموزش دنبال ميشود

دیگر خبرها

  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • آغاز طرح غربالگري بينايي کودکان 3 تا 6 سال دراستان کرمانشاه
  • اتمام پروژه‌های عمرانی حوزه درمان، اولویت‌ مهم سازمان تأمین‌اجتماعی در سال جدید
  • جمع آوری ۲ میلیارد ریال در جشن گلریزان کشکوئیه
  • سال گذشته ۱۹۷ کلاس درس تحویل دانش آموزان گلستانی شد
  • غربالگری نوزاد چیست؟ بهترین زمان آزمایش غربالگری
  • همیاران مهربان ترافیک به مثابه مشارکت مردم در جهش تولیدات فرهنگی هستند/روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • روش‌های قهری در ارتباطات فرهنگی جوابگو نیست
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • فراهم شدن امکان حضور دانشجویان و بیماران غیرایرانی برای تحصیل و درمان در مشهد