Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد علی احمدی شامگاه پنجشنبه در یک گفت و گوی رادیویی اظهار داشت: در چند روز گذشته اخبار کذب در فضای مجازی  اعلام شد در صورتی که فردا هیچ تجمعی تایید نشده است و ما از طریق  قانون پیگیری می کنیم.

وی افزود: دشمن به دنبال اختلاف افکنی بین مردم  استان های اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و نیز مردم اصفهان با هم هستند در صورتیکه کشاورزان با انتقال آب آشامیدنی به یزد مشکلی ندارند اما  سیاست دشمن ایجاد اختلاف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اصفهان تصریح کرد: هیچ مجوز قانونی از طرف فرمانداری بابت نماز در بستر زاینده رود برای روز جمعه ۱۲ آذر ماه صادر نشده است و کشاورزان نیز اعلام کرده اند هیچ بیانیه مشارکتی برای فردا صادر نکرده اند.

وی ادامه داد: مسئولان امنیتی هم با شایعات پراکنان و منتشر کنندگان خبرهای کذب در فضای مجازی، شبکه ها و کانال های داخلی برخورد می کنند.

احمدی گفت: کشاورزان به دنبال مطالبه به حق حقابه خود هستند و صف خود را با افراد ضد انقلاب مشخص کرده اند و این در حالی است که جریان رسانه های غربی بخشی از مطالبات کشاورزان در بستر زاینده رود را منتشر کردند اما اتمام تجمع و پذیرفتن توافق با مسئولان و برچیدن چادرها در بستر زاینده رود را پوشش خبری ندادند.

وی اضافه کرد: کشاورزان تلاش می کنند در شرایط آرام و از راه قانون مطالبه خود را طبق آنچه مصوبات مورد توافق بوده دنبال کنند.

فرماندار اصفهان یادآور شد: آب یکی از مشکلات مردم در بسیاری از نقاط کشور از جمله اصفهان است و در این زمینه با حضور وزیر نیرو مصوبات خوبی برای این مطالبه تصویب و تفاهم نامه ای امضاء شده است.

وی افزود: کشاورزان در بستر زاینده رود تجمع داشتند که مشکلاتشان  به گوش مسئولان برسد و در این مدت جلسات متعدد برگزار شد اما در نهایت کشاورزان متوجه شدند  از این تجمع مردمی، جریان ضد انقلاب قصد موج سواری دارند.

فرماندار اصفهان تصریح کرد: تا کنون پیگیری حقابه ها و خسارت ها به طور متحد بین مسئولان استان و نمایندگان کشاورزان انجام و کمیته چهارگانه با حضور نماینده استانداری، جهاد کشاورزی، آب منطقه ای و کشاورزان تشکیل شده است که وضعیت بارندگی و آب شرب را رصد و در نهایت تصمیم گیری می کنند.

وی تاکید کرد: جریان خارج نشین  هرگاه اتحادی بین مردم حول انقلاب می ببینند اطلاعات کذب تحویل مردم می دهند، در صورتی که صدا و سیمای اصفهان، صدای کشاورزان را اطلاع رسانی و مصاحبه های مختلفی از مطالبه کشاورزان پخش و مردم را آگاه کردند و در نهایت چادر های کشاورزان با توافقات انجام شده  جمع آوری شد.

فرماندار اصفهان گفت: حل مشکل آب زود هنگام نیست اما با همدلی و اتحاد مردم و مسئولان به رفع مشکلات منجر خواهد شد چنانکه پس از سفر وزیر نیرو به اصفهان با معاون اول رییس جمهور برای رفع مشکل بی آبی اصفهان و نیز احیاس زاینده رود جلساتی برگزار شده است.

وی اضافه کرد: تجربه نشان داده است هر موقع اراده مردم ایران قوی باشد رسانه های بیگانه تلاش می کنند تا مردم و  مسئولان را از پروژه هایی که به نفع مردم و برای آنهاست، غافل کنند.

سرهنگ محمد رضا محمدی رییس پلیس راهور اصفهان نیز اعلام کرد: از ساعت پنج صبح جمعه ۱۲ آذرماه تردد خودرو در محورهای چهارگانه به سمت  پل خواجوی اصفهان محدود و با موتور سیکلت سواران نیز برخورد می شود.

صنف کشاورزی اصفهان نیز با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که هیچ فراخوانی برای روزهای آتی بویژه جمعه ۱۲ آذر نداده است.

برچسب‌ها زاینده رود اصفهان استانداری اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زاینده رود اصفهان استانداری اصفهان زاینده رود اصفهان استانداری اصفهان بستر زاینده رود فرماندار اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ جهت عضویت در کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در پیام رسان بله کافیست عدد ۱۷۱ را به شماره ۱۰۰۰۵۸۸۲ پیامک کنید.

نشانی کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان در سایر پیام رسان‌های داخلی به شرح زیر است:

splus.ir/Tv_Golestan
eitaa.com/Tv_Golestan
https://rubika.ir/Tv_Golestan
https://ble.ir/Tv_Golestan
http://Golestan.irib.ir
@Tv_Golestan

دیگر خبرها

  • سامانه دهک ریاست جمهوری فعال نشده است | مردم از باز کردن لینک ارسالی خودداری کنند
  • حمله سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ ساله در کرج
  • فیلم| واکنش کاربران مجازی به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات | برخورد با ترویج خشونت در فضای مجازی در دستور کار
  • عضو کانال‌های فضای مجازی صداوسیمای گلستان شوید
  • سوژه جدید فضای مجازی؛ اشک‌های سردار رادان در قم بعد از یک شعار! | فیلم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • معرفی متخلفان فضای مجازی در قم به مراجع قضایی
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود