Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز،  جعفر زاهدی عصر امروز با بیان این خبر افزود: شهر‌های آباده طشک، خاوران، خرامه، داراب، فسا، فیروزآباد، کره ای، کوار، مرودشت، نی ریز، جنت شهر، قطب آباد، بیضا، نوجین و نودان در لیست ۱۵ شهر اضافه شده به ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: متقاضیان ثبت نام طرح نهضت ملی مسکن در استان فارس تا ۱۵ آذرماه مهلت ثبت نام در این طرح را دارند و همچنین ۱۵ شهر اضافه شده تا اطلاع ثانوی مهلت ثبت نام در طرح نهضت ملی مسکن را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۰۲ شهر در استان فارس وجود دارد که اداره کل راه و شهرسازی استان برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن موظف است برای تامین زمین و ثبت نام از متقاضیان مسکن در طول برنامه اقدام کند.

زاهدی افزود: از ۲۴ شهر قبلی تا پنجشنبه ۱۱ آذرماه ۱۱۹ هزار و ۷۰۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مسکن ثبت نام مسکن ملی مدیرکل راه و شهرسازی فارس شهرهای فارس طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۲۵۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت

وزیر راه و شهرسازی گفت: امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، مهرداد بذرپاش صبح امروز _جمعه هفتم اردیبهشت_ در آئین افتتاح ۸۴۰۴ واحد به اتمام رسیده نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی اظهار کرد: رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم که اگر شبکه بانکی کمک کند، سرعت پیشرفت افزایش می‌یابد.

وی باب یان اینکه امروز آمار پروژه‌های آغاز شده، به اتمام رسیده و یا در مرحله کار نهضت ملی مسکن کشور از دو میلیون و ۵۴۰ هزار واحد عبور کرد، افزود: افتتاح پروژه‌های امروز نهضت ملی مسکن، نتیجه زحمات و تلاش بخش‌های مختلف در کشور است که تأمین مالی و زمین را انجام می‌دهند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: امروز همچنین عملیات اجرایی ۱۰۲۲۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهرهای سهند، مراغه، میانه، آذرشهر و سراب نیز آغاز می‌شود که امیدواریم هرچه سریع‌تر تقدیم متقاضیان شود.

بذرپاش با بیان اینکه عزم دولت در حل مشکل مسکن جدی است و یکی از کارهای اصلی دولت تأمین مسکن برای مردم است، اعلام کرد: آمارهای مراجع مختلف کشور از رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته خبر می‌دهد.

کد خبر 748054

دیگر خبرها

  • پروژه‌های فعال مسکن ملی کشور از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • گره عجیب نهضت ملی مسکن
  • تامین زمین مورد نیاز برای طرح نهضت ملی مسکن
  • تایید نهایی ۵۷۲ نفر متقاضی طرح نهضت ملی مسکن در اردل
  • اشتغال بیش از ۶۴ هزار نفر در پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان
  • مقاوم سازی پنج هزار واحد آذربایجان‌غربی به برنامه بنیاد مسکن اضافه شد
  • اختصاص ۳۸ هزار هکتار برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن قم
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • توضیحات وزارت راه و شهرسازی درباره یک گزارش
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس